30. Bölüm

15.6K 795 134
                                    

Şuan gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Çünkü ortam öyle bir gergindi ki benim gülesim geliyordu. Tae oppa beni kapıda gördüğünde donup kalmıştı ve direk sarılmıştı. Jungkook'un beni kolumdan tutup çekmesiyle Tae oppa bir anda kaşlarını çatmıştı ama umursamayıp bana dönmüştü.

"Senin burda ne işin var Soo Yun "

"Sonra anlatırım oppa" diyip onu geçiştirmiştim. Şuan da dörtümüz salonda oturmuş sessizce bekliyorduk. Neyi bekliyorduk bilmiyorum. Jungkook'un kolu omzumda olduğu için Tae oppa arada bana kaşları çatıp bakıyordu ama birşey demiyordu.

"Biz JungSu ile birşeyler getirelim" diyip JungSu yu da alarak o sıkıcı ortamdan kaçtık. Umarım birbirlerini yemezlerdi.

"Ortam çok fena gergin Soo Yun ne yapacağız"

"Hiç bilmiyorum gerçekten"

"Off" diyip tabaklara yaptığı şeylerden koymaya başladı. Bende bardak çıkarıp meyve suyu koymaya başladım. Cidden ne yapacaktık. Ikiside birbirine öldürücü bakışlar atıyordu. Aslında Tae oppa daha çekingen olabilirdi ama burda beni gördüğü için sinirlenmiş olmalı. Her ne kadar bir kaç senedir görüşmüyor olsak ta beni kardeşi gibi görüyordu.

Hazırladıklarımızı alıp içeriye gittik ve sehpahalara koyduk. Bıraktığımız gibiydi. Tanrı aşkına en azından sen konuşsan ya Jungkook.

"Ne yaptınız bakalım" JungSu nun sorusuyla Tae oppa ona bakıp tebessüm etti. Jungkook ise sesini sertleştirerek "hiçbir şey" dedi. JungSu nun morali bozulmuştu ve bende Jungkook'a şuan da sinir olmuştum. Neden bu kadar kızın üstüne gidiyor ki. Tae oppa nin yanına gidip oturdum.

"Nasılsın oppa seninle de görüşemedik."

"Iyiyim fıstık sen nasılsın?"

"Bende iyiyim. Bak bu kurabiyeleri JungSu yaptı. Hadi tadına bak" Taehyung oppa eline bir kurabiye alıp bir parça aldı ve kurabiye bitene kadar yüzünden bir mimik bile oynatmadı. JungSu merakla ona bakıyordu. Hadi ama en azından küçük bir mimik yapsaydın ya. Kız meraktan öldü burda.

Sonunda ağzındakini bitirdiğinde yüzünde bir gülücük oluştu. "Ellerine sağlık çok güzel olmuş."

"Afiyet olsun" diyip tebessüm etti JungSu. Utandığı için kafasını eğmişti ve yanakları kızarmıştı. Çok tatlılardı ya.

"Birde biz bakalım şu kurabiyenin tadına" Jungkook bir ısırık aldığında gözleri kocaman oldu ve geri kalan kurabiyenin hepsini ağzına attı. "Doğruyu söyle bunu anneme yaptırmadın dimi çünkü aynı anneminkisi gibi olmuş"

"Hayır tabiki de abi ben yaptım." Diyip gözlerini devirdi JungSu. Jungkook kardeşiyle uğraşmayı çok seviyordu anlaşılan. Bizde de tam tersi. Ben abimle uğraşırdım. O da hep beni terslerdi.

"Ben bir su alayım" dedim Jungkook'un gözlerinin içine bakarak. Ayağa kalkıp mutfağa gittim. Su içerken Jungkook mutfağa girdi.

"Ne oldu?"

"Birşey olmadı"

"Eminmisin?"

"Evet"

"Bakışlarınla mutfağa çağırdın beni ama"

"Öyle mi yaptım fark etmemişim" Jungkook 3 koca adımda yanıma gelip ellerini belime sardı. Zor bela bardağı tezgaha koydum.

"O çocuğu sevmedim"

"Neden?"

"Bir nedeni yok sevmedim işte" Tae oppayı herkes severdi. Neden böyle yapıyordu ki. Resmen ön yargıyla yaklaşıyordu. Biraz tanısa onu sevicekti.

Öğretmenim♧Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin