"Soo Yun ben geldim" abimin sesiyle direk geri çekildim. Bay Jeon da geri çekilmişti ve gözlerini sımsıkı kapayıp kafasını iki yana salladı. Kafamı kapıya çevirdiğim de abim ellerinde poşetlerle bana bakıyordu. Gözleri bacağıma kayınca poşetleri yere bırakıp yanıma geldi.
"Soo Yun noldu sana "
"Yok birşey abi ayağım takıldı ve düştüm " gözleri bacaklarıma takılı kalmıştı.
"Fena düşmüşsün "
"Eh biraz öyle oldu" nedense bir gülme gelmişti.
"Ben artık gideyim Soo Yun " abim sonunda Bay Jeon u farketmişti.
"Hoşgeldiniz ben Seokjin Soo Yun un abisiyim"
"Ah demek Soo Yun un velisi sizsiniz bende Soo Yun un matematik öğretmeniyim Soo Yun iki gün boyunca okula gelmeyince bir bakayım dedim "
"Anladım teşekkürler " abim ve Bay Jeon un arasında bir bakışma geçti. Ama neden olduğunu bilmiyorum. Bay Jeon ayağa kalkınca kafamı ona çevirdim.
"Gidiyim artık " ayağa kalkmaya çalıştığımda elini omzuma koydu. Hadi ama abimin yanında neden bunu yapıyorsun ki abim anlicak sonra seni sevdiğimi.
"Hiç kalkma Soo Yun " direk gözlerimin içine bakınca aklıma 5 dakika önceki yaşadığımız yakınlaşma geldi. Yanaklarımın ısındığını hissediyorum. Gözleri yanaklarıma kaydı. Bir kerede şöyle dikkatli bakma be. Kafamı eğip "Peki hoşçakalın Bay Jeon " dedim. Abim Bay Jeon u geçirmeye gitti. Bende yastığı elime alıp kendimi boğmaya çalışıyordum. Eğer abim gelmesiydi resmen beni öpücekti. Üstelik sevgilisi olmasına rağmen. Hayır yani sevgilin sana yetmiyormuda beni öpüceksin. O değil ben nasıl Bay Jeon'un yüzüne bakıcam. Aiiisshh. Tamam yaşadığımız biraz heyecanlı biraz güzel biraz da utanç içeren bir seydi ama onun sevgilisi var işte.
"Soo Yun napıyorsun?" Abim kollarını göğüsünde birleştirmiş kapıya yaşlanmış bir şekilde bana bakıyor.
"Kendimi boğmaya çalışıyor"
"Sebep "
"Yaşamaktan çok sıkıldım biraz da ölü takılayım diyorum " abim gözlerini devirip yanıma geldi.
"Sanırım düşünce beyninide düşürdün" ona gözlerimi kısıp dik dik baktım.
"Bana şöyle bakmayı kes korkutucu olmaktan çok gerizekaliya benziyorsun"
"Abim olmasan şimdiye kadar dövmüştüm seni Bay Kim Seokjin "
"Çok konuşmada kalk üstünü değiş kaç gündür bu kıyafetleri giyorsun sen leş gibi kokuyorsun"
"NEE! Abi sen ciddimisin" abim kafasını aşağı yukarı sallayınca yastığı tekrar alıp kendimi boğmaya çalıştım. Bu kokuyla bide Bay Jeon'un yanına oturmuştum. Tanrım al canımı.
"Kızım salakmısın sen"
"Ya abi bırak öleyim "
"Cidden salaksın ayrıca neden öğretmeninin yanında şekilden şekile girdin bakim gözümden kaçtı sanma" ne dicektim şimdi.
"Ne şekilden şekilde girmesi abi neyse boşver ben kalkimde bir duş alayım " zar zor ayağa kalktıgımda abim arkamdan konuştu.
"Bu konuşma burda bitmedi Soo Yun " yutkunup daha hızlı olmaya çalışarak kendimi banyoya attım. Yavaş ve dikkatli bir şekilde duş alıp saatin daha erken olmasına aldırmadan yatağa girdim. Cidden çok tuhaf bir gündü.
Ertesi gün Bay Jeon dan kaçmak için verdiğim çabayı derslerime verseydim sanırım okul birincisi olurdum. Onu ne zaman görsem direk yolumu değişitiriyordum. Utanıyordum çünkü. O da sanki benle konuşmak için yer arıyor gibiydi. Hayır yani utanıyorum işte. Az daha öğrencini öpücektin sen niye utanmıyorsunki. Bay Jeon aradığı fırsatı buldu. Edebiyat dersine yetişmeye çalışıyordum. Zil çalmıştı ve koridor da bir tane bile öğrenci yokken Bay Jeon karşıma çıktı.
"Soo Yun nasılsın?"
"Iyiyim Bay Jeon siz nasılsınız?"
"Bende iyiyim bacağın nasıl oldu. "Gözüm istemsiz bir şekilde bacağıma kaydı. Bugün siyah opak çorap giymiştim.
"O da iyi Bay Jeon yaşayacak " ortamdaki gerginliği dağıtmak için espri yapmıştım ama Bay Jeon sadece yüzünü ekşitti.
"Benim gitmem gerek Bay Jeon derse geç kaldım "
"Pekala iyi dersler "
"Sizede iyi dersler Bay Jeon " tam arkamı dönüp gidiyorken Bay Jeon'un ' neden bu kız benden kaçıyor ki'dediğini duydum. Nasıl yani o anlamamışmıydı ondan kaçtığımı.
Bölümleri daha uzun yazmaya çalışıyorum ama olmiyır yaw niyeeeeee?? Neyse anam eğer beğendiyseniz yıldıza basmayı unutmayın♡_♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
FanfictionÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020