"Hadi ama Soo Yun, bunun için gerçekten trip mi atacaksın" omuzlarımı umursamazca kaldırıp indirdim. Evet atacaktım.
"Ama sana ordan çık dedim dinlemedin beni" sesi gerçekten bıkkın geliyordu. Gerçi haklıydı da. Bir saattir bana laf anlatmaya çalışıyordu.
"Banane" tekrar omuzlarımı silkip başımı diğer tarafa çevirdim. Derin bir nefes alıp başını omzuma koydu.
Diren Soo Yun.
Pes etme.
"Güzelim. Ama ben ne yapabilirim. Uyardım seni dinlemedin." Başımı yüzüne çevirip sinirli bir şekilde bakmaya çalıştım. Bu şuan için çok zordu.
Çünkü burun burunaydık.
"Birde ben suçluyum öyle mi?" Geriye çekilip başını arkaya yatırdı ve ofladı. Yoksa benden sıkılmaya mı başlamıştı.
"Tabiki de sen suçlu değilsin güzelim. Ben suçluyum. Tanrı benim belamı versin ki ben. Nasıl olurda senin yanına gelip kaldırmazdım. Parmaklarım kopsaydı keşke" gerçekten bıkmıştı benden.
Tekrar arkamı ona döndüm.
"Sen benden sıkıldın dimi" bir kaç saniye ses gelmedi. Böyle bir soru beklemediği belliydi.
"Ne? Tabiki de hayır. Bu nasıl soru böyle" sesinde ki şaşkınlığı duyabiliyordum. Gerçekten böyle bir soru beklemiyordu.
"Belli" kırgın sesime karşılık tekrar başını omzuma koydu.
"Güzelim sadece bir soruyu merak ediyorum. Bir oyun yüzünden nasıl böyle düşünebilirsin. Gerçekten merak ediyorum"
"Benimle uğraşmak istemiyor gibisin çünkü. Hatta gibi değil öylesin" ellerine belime sarıp boynuma minik bir öpücük bıraktı. Sakın pes etme Soo Yun.
Çünkü o seni bombaladı.
"Olur mu öyle şey. Seni ne kadar sevdiğimi bilmiyormusun?" Tekrar omuz silkince geri çekildi. Ne yapacağını merak ediyordum.
"Hadi gel bir el daha atalım. Bu sefer sen beni bombala"
"Tamam" sevinçle arkamı dönüp telefonumu elime aldım. Bu sefer ben onu patlatacaktım.
"Inanılmazsın " şok olmuş gözlerle bana bakarken başını iki yana salladı. Bir saattir ona pubg yüzünden trip atıyordum. Adamlara bomba atarken bende onları arkalarım diye yaklaşmıştım ve bomba bana gelmişti. Sonra da adamlar gelip beni öldürmüştü.
Tamam belki onu dinleseydim ölmezdim ama banane. Kurtarsaydı beni.
***
"Geçti mi sinirin?" Başımı olumlu anlamda aşağı yukarı sallayıp ona sarıldım ve başımı göğsüne koydum. Anında belime sarılıp başıma bir öpücük kondurdu.
"Bir daha seninle oynamayacağım Jungkook. Senin yüzünden hep öldüm " göğsünün titremesiyle güldüğünü anladım.
"Asıl ben senin yüzünden ölüp durdum. Sürekli bayılıyorsun ve bende seni kaldırayım derken ölüyorum" yani. Haklıydı. Beni kurtarayım derken sürekli ölüyordu.
Başımı yukarı kaldırıp güzel yüzünü izlemeye başladım. Çok zor günler geçirmiştik ama onların hepsi geride kalmıştı artık.
"O kadar güzelsin ki" bana öyle bir bakıyordu ki. Kendimi gerçekten dünyanın en güzel kızı gibi hissediyordum. Bunu bir bakışıyla başarıyordu işte.
Dudaklarıma doğru eğilip minik bir öpücük bıraktı. Gözlerim çoktan kendiliğinden kapanmıştı. Beni öpmesini seviyordum.
Tekrar eğilip bu sefer diğerine oranla daha uzun bir öpücük bıraktı.
"Seni hakedecek ne yaptım bilmiyorum" fısıldayışıma karşılık tavşan dişlerini tekrar gösteri ve tekrar dudaklarıma eğildi. Gözlerim tekrar kapandığında güzel dakikalarımın katili olan o sesi duydum.
"Soo Yun ben geldim"
Aga bee çok güzelsiniz♡
Sırf kitapta aşkınıza fazla yer veremedim diye özel bölüm yazıyorum.Neyse.
Bir konu hakkında bende konuşmak istiyorum. Bugün ki vlive yayında Jungkook kapanış konuşması hakkında.
Belki linç yiyeceğim ama söylemek istiyorum.
Beynim ikiye ayrılmış durumda. Bir taraftan Jungkook da bir insan arkadaşlarıyla dışarıya çıkması, yemek yemesi, eğlemesi gayet normal diyorken.
Diğer tarafım o bir idol. Onu örnek alan insanlar var daha dikkatli olması gerekiyor diyor.
Beynim savaş halindeydi resmen.
Ama bugün yayını dinlediğimde Jungkook un üzüntülü ve gergin sesini duyunca bir karara vardım. Çocuk öyle tepkiler aldı ki sanki adam öldürmüş. Fazla abarttılar.
Şu son cümle beni bitirdi resmen. Çocuklar ne yapsa lincleniyor.
Inanabiliyormusunuz Hobi bugün götü yüzünden linç yedi. Abi bir insan götü yüzünden neden linçlenir. Gerçekten o kadar salak insanlar var ki.Neyse sakin kalmalıyım.
Umarım bölümü beğenmişsiniz. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.Diğer kitabıma da bakmayı unutmayın plss.
Sizi seviyorum<3
Bangtanla kalın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenim♧Jeon Jeongguk
FanfictionÖğretmenine aşık olan Soo Yun ve bundan haberi dahi olmayan Bay Jeon. Bakalım bizi neler bekliyor. 29.01.2018 26.04.2020