5|Sana Da Ondan

1.2K 203 84
                                    

#

Okuduğunuz bölümlere oy vermek o kadar zor bir şey değil sadece belirtmek istedim :")

~

Yanan krepleri yiyemeyeceğim ve yeni kreplerin pişmesini beklersem ancak ikinci derse yetişebileceğim için, okula bir şey yemeden gelmiştim.

Sınıfa girdiğimde, dünkü olaylar dolayısıyla tüm bakışlar üzerime sabitlenmişti. Bu durumu sık yaşadığım için, artık beni rahatsız etmiyordu.

İnsanların bakışlarına aldırmadan omuzlarımı dikleştirip boş bulduğum bir sıraya çantamı sesli bir şekilde bıraktım ve yine aynı şekilde sınıftan çıktım.

Saate baktığımda dersin başlamasına yarım saatten fazla bir süre olduğunu görünce aklım, aslında pişmesini beklesem yiyebileceğim kreplere gitti.

Etrafıma bir göz gezdirince Çakıl'ın yine dünkü yerinde, aynı pozisyonda oturduğunu gördüm. Kısa bir tereddüt yaşasam da adımlarımı ona doğru yöneltmem çok uzun sürmedi. Yanına geldiğimi, hatta oturduğumu fark etmemişti ama konuşmaya başlayınca kafasını bana doğru çevirdi.

"Uğraştığın şey önemli galiba, kendini dünyadan bu kadar soyutladığına göre."

Afallayarak kafasını kaldırdı. Göz göze geldiğimizde ensesini kaşıyarak açıklama yapmaya girişti. "Ha o mu? Yok, önemli bir şey değil. Erkencisin, benim gibi. "

Şu an hala onu tam olarak affetmemiş olmam gerekiyordu ama ben yanına gelip bir de muhabbet ediyordum. Sahi ben ne yapıyordum?

Duvardan çevik bir hareketle atladıktan sonra elimi 'gel' dercesine sallayıp yapıp sınıfa doğru yavaş adımlarla yürümeye başladım.

Sınıfa girdiğimizde bana döndü. "Neden sınıfa geldik?"

"Dersin başlamsına az kaldı. Yok yazılmayalım diye."

Kafasıyla onaylamakla yetinince sırama geçtim ve telefonumu cebimden çıkarıp Got7 şarkılarından birini klibiyle birlikte açtım. Yaklaşık birinci dakikasındayken Giray'ın sesini duydum.

"Bu ay içerisinde yeni şarkı çıkarıyorlar." Cümlesi biter bitmez coşkuyla sordum.

"Dinliyor musun?"

"Evet yani de, niye bu kadar şaşırdın ki?"

"Yani genelde kızlar sever erkek k-pop gruplarını dinlemeyi sever. O yüzden biraz şaşırdım." Açıklamama kafa sallayınca sordum. "Biasın kim?"

Sanki çok acayip bir şey sormuşum gibi mırıldandı. "Gay değilim ben."

"Ben aynı zamanda Twice'de dinliyorum. Biasım da Dahyun ama lez değilim. Yani öyle bir şartlandırma yapmana gerek yok. Seviyorsan seviyorsundur. Bunun cinsel yönelimlerle bir alakası yok." Dediklerim ona da mantıklı gelmiş olacak ki, kafasını sallayarak konuşmaya başladı.

"Doğru söylüyorsun aslında. Bu yüzden öyle bir şartlandırma yapmayacağım, Jackson."

"Ne Jackson?"

"Hani sordun ya biasın kim diye. Cevabı Jackson."

Söylediklerimi dinleyip bana hak vermesi ve hayatımda ilk defa bir erkekle Got7 konuşuyor olmam garip hissettirmişdi. Ama itiraf etmeliyim ki, çok hoş bir histi.

"Seçimlerimiz uyuşuyor. Benim de Jackson." O an aklımdan galerimi Giray'a göstermekle ilgili bir düşünce geçti. Hızlıca kişisel fotoğraflarımın olduğu bölümü şifreleyip Diğer klasörü açtım ve ona uzattım. İlk başta şaşırdı ama toparlanıp eline aldı.

Sen De Kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin