28|İnce Ruhlu Bir Adam

513 60 254
                                    

# Tuğkan - Kusura Bakma

DİKKAT: Şarkı bağımlılık yapar! Hatta düzeltiyorum, Tuğkan bağımlılık yapar!

Neyse hadi okumaya geçelim♡

(Bölüm 3400 kelime boru da değil yanii xodnfkdm)

~

Çıkış zilinin çalmasına beş dakika varken sıranın altından telefonumun titremesi ile hocaya çaktırmadan gelen mesajı okudum.

Can'ım❤: Kardeşim hani ben iki gece Emir'in yanında kalacağımı söylemiştim ya

Kaşlarımı çatıp gelecek mesajı beklemeye başladım.

Can'ım❤: Bu gece kalamayacağım maalesef. Babam İzmir'e gidecekmiş. Annemi evde yalnız bırakamam. Ne yapacağız?

İçimden bir küfür savurup mesajı görüldü bırakarak çıktım uygulamadan.

Zil çaldığı gibi hocanın çıkmasını beklemeden Can'ı aradım.

"Kardeşim cidden özür dilerim ama elimde olan bir dur-"

"Gerizekalı seninle ne ilgisi var. Tabii ki annenin yanında kalacaksın. Bunun için sana kızacak değilim. Şu an aklıma takılan konu, onunla kimin kalacağı."

Bir süre durup düşündüm. Aklıma bir fikir gelmeyince tekrar konuştum. "Neyse kardeşim ben bir yolunu bulacağım, sen sakın kendini suçlama."

"Bir çözüm bulamazsan beni ara. Zaten akşama kadar yanındayım ben onun. Akşama doğru tekrar haberleşiriz."

"Tamam." dedikten sonra sıkıntı ile nefes verip telefonu kapattım. Ellerimi saçlarımın arasına daldırıp kendimi sıraya sertçe bıraktım.

"Simay bir problem mi var?"

Sorusu ile Aras'a dönünce, hepsinin konuşmayı duymuş olduğunu fark ettim.

"Can Emir'in yanında kalacaktı ya hani iki gün." Hepsi dinlediğini belirtircesine kafa salladı. "Babası yokmuş bugün evde, o da annesini yalnız bırakamayacağı için Emir'in yanında kalacak kimse kalmadı."

Aras tepkimden çekindiğini çok belli eder bir şekilde sordu. "Şey kanka... Hani sizin aranızdaki durum biraz daha farklı ya, sen kalmaz mısın?"

"Evet ne zaman ihtiyaç duysa yardımına koşarım. Zaten hiçbir zaman sevgilisi ile ayrıldıktan sonra ona kin besleyen insanları anlamamışımdır. Sonuçta zamanında karşındaki ile ortak bir duyguyu, bir aşkı paylaşmışsınız. Öyle 'sil' denince silinebilecekse yaşadıklarınız gerçek değildir zaten. Ama... Ama bu onunla aynı evde yalnız başıma kalabileceğim anlamına gelmiyor. Maalesef o kadar da uzun boylu değil."

Aras elini omzuma koyup içten bir şekilde gülümsedi. "Ben kalırım derdim ama ailemin buna pek sıcak bakacağını düşünmüyorum."

"Benim de aynı durum kanka. Gece geç saate kadar dışarıda kalırım ama başka birinin evine kalmama izin vermezler."

"Benim Can'ın durumu ile aynı. Annem ve kardeşim ile kalmam gerekiyor."

O an fark ettim de, Çakıl hiçbir zaman ailesinden bahsetmemişti. Ailesi hakkında bildiğim tek şey, bir kız kardeşi olduğuydu. Bir de şu an annesi olduğunu öğrenmiştim o kadar.

"Sizin düşünmeniz yeter, kendinizi yetersiz görmeyin sakın."

Hepsi kafa salladığı sırada Kaya "Gelsene iki dakika." dedi.

Ayağa kalkıp peşinden gitmeye başladım. Kapıdan çıkıp, neredeyse tamamen boşalmış koridorda duvarın kenarına geçtik.

"Ben kalırım."

Sen De Kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin