# Şekersiz - İmkansız Bir Aşk Denir
Selamlar güzellerim ve yakışıklılarıım! Nasılsınız?
Bu şarkı uzun zamandır anını bekliyordu. Baya baya uzun bir zamandır... Ama Instagram'dan benim için özel olduğunu söylediğim şarkı bu değil. Ona daha var ♡
Keyifli okumalar💙
~
Onun yumuşak dudaklarına bastırdığım dudaklarımla gözleri usulca kapanırken, benimkiler de onın mavilerine eşlik ederek karanlığa gömüldü.
Sanki ikimiz de anlaşmış gibi bir süre yalnızca temas hâline bıraktık dudaklarımızı. Bu ilk kez yaşadığımız durumu aceleye getirmek istemiyor, her anını hissetmek istiyor gibiydik.
Ensesine sardığım elimi gevşettiğimde kafasını hafifçe sağa yatırdı. İlk hamle olarak dudaklarımı aralayınca, üzerimizdeki onlarca bakışın hiçbirini umursamadan dudaklarımı keşfe çıktı.
Alt dudağımı iki dudağının arasına aldığı sırada bu durum bittiğinde yaşayacağımız utancı hiçe sayıp ilk kez onunla deneyimlediğim öpüşmemizde ona uyum sağladım.
Mükemmel bir uyum ile raks eden dudaklarımızı ikimizin de nefessiz kalmasıyla ayırsakta alınlarımız birbirine yaslı bir hâlde, yakınlığımız sebebiyle birbirimizin nefesleriyle soluklanıyorduk.
Kopan yüksek alkış sesi bile kalp atışlarımı duymamı engellemezken Simay'a iyice yaklaşıp tıpkı birkaç dakika önce onun bana yaptığı gibi dudaklarının üzerine doğru "Sen mi delisin yoksa ben mi?" diye fısıldadım.
Yalnızca saniyeler önce derin bir öpüşmeden çıktığı için hafif kızarık ve şişik olan dudakları yukarı doğru kıvrıldı ve aynı şekilde yanıtladı beni.
"İkimiz de birbirinden deli..."
Avcumu yanağına yerleştirip baş parmağımla, yavaş hareketlerle yanağını okşarken bulunduğumuz ortamdan tamamen soyutlanmış gibiydik.
Kulağına eğilip "Seni seviyorum sevgilim." diye fısıldayınca, aynı cümleyi mükemmel bir gülümsemeyle beraber sundu bana.
Nihayet bu romantizm yüklü anlardan uzaklaşmayı başarabildiğimizde çevremizdeki insanların kopardığı alkış tufanını yeni fark ediyorduk.
Kolumu beline sarıp onu sahneye çıkan merdivenlere yönelttiğim sırada gözlerim bizim masamıza kayınca şaşkın ama memnun bakışlarla bizi izleyen tayfaya kaçamak bir bakış attım. Simay'ın da az önceki cesur tavrının yerini yavaş yavaş utanca bıraktığını fark ettiğimde, masaya ulaştığımız gibi sert bir duruş takındım.
"Bu konu hakkında konuşup Simay'ı utandıran olursa çıkışta görüşürüz. Hepiniz normal davranın."
"Simay'dan çok senin utandığına yemin edebilirim ama ispatlayamam." diyen Can'a ters bir bakış attığım sırada Kaya dostluğumuzu hiçe sayarak beni gösterip "Ben ispatlayabilirim. Şu yanaklara bak, allaşmaya başladı bile." dediğinde sert bir şekilde yutkundum.
Şarkı söylemeye kalkmadan önce oturduğumuz yere oturduğumuzda sahneden indiğimizden beri ağzını bıçak açmayan Simay kollarını belime sarıp kafasını göğsüme gömdü. Hâlâ gözleri bizde olan arkadaşlarımızın eline koz vermemek için kulağına eğildim.
"Hadi sen bana saklıyorsun kendini, ben ne yapacağım küçük hanım?"
Kafası göğsümün üzerinde hafifçe oynadığında güldüğünü anlamam zor olmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen De Kimsin?
Teen Fiction"O intihara kalkışacak kadar güçsüz değil. Tam aksine, çok güçlü biri." Kendimizi fazla kaptırmış olmalıydık ki, yanımıza gelmiş olan Çakıl'ı, ancak konuştuğu zaman fark edebildik. "İntiharın güçsüzlükle ne alakası var? Asıl güçlü insanlar intihar e...