24|Tamam Oğlum, Sakinleş

532 66 122
                                    

# Berk Coşkun - Karar Ver

Berk Coşkun'a aşık olduğum doğrudur xlnxldmd

Oy verelim ve bol yorum yaparak okuyalım

Biraz ineklemem lazım sınavım varmış, onu şey yapıp gelirim. Yorumlarınızı yanıtlarım ve boş yaparız olur mu?

~

Yirmi dakika önceki aramaya cevap vermediğim halde tekrar aynı kişi tarafından aranmam sinirlerimi bozunca telefonu açıp, arayan kişiye patlayamayacağımı bildiğimden, sakinleşmek için camın önüne geçip yağan yağmuru izlemeye başladım.

"Efendim Burak?"

"Simay hazretleri ne zamandır görüşemez olduk. Nasılsın, neler yapıyorsun?"

"İyiyim, aynı. Sen neler yapıyorsun?"

"Bende de aynı. Sen okuldan gidince bizi unuttun ama, biz seni özledik. Ne zaman görüşebiliriz?"

Kendimi gülmeye zorladım. "Yok canım ne unutması? Sadece derslerim yoğun olduğu için..."

"Anladım kanka, o zaman müsait bir zamanında direkt bize haber ver. Biz planı yapıp çağırırız seni olur mu?"

Bozuk moralim yüzünden yaptığım samimiyetsiz konuşmanın nedenini sorgulamaması için bir kez daha gülmeye zorladım kendimi. "Olur tabii ki. Yağız'lara filan selam söyle. Can da sevgili yaparsa ve bana söylemezse kulaklarını çekerim, o yüzden sen bana bir 'alo' edersin."

Kahkaha atarak cevap verdi. "Ben pek senden gizleyeceğini sanmıyorum ama yine de haber veririm. Kendine dikkat et."

"Sen de kendine dikkat et."

Çağrının kapanma sesi gelince, telefonu cebime koydum. Dirseklerimi camın kenarındaki mermere serçe bırakıp ellerimi saçlarımın arasından geçirdim. Gözlerimi kapatıp sessizliğin verdiği huzurun tadını çıkarmaya çalışacağım sırada, yakından gelen bir gelen öksürük sesiyle hemen pozisyonumu alıp arkama döndüm ve karşımdakinin kim olduğuna bile bakmadan yumruğumu suratına geçirdim.

Kitaplığın yanında duran vazoyu alıp havaya kaldırdım. Sinirden gözüm dönmüş bir şekilde kafasına fırlatacağım sırada, korku içinde yüzünü açıp titreyen sesiyle, telaşlı bir şekilde konuşmaya başladı. "Dur! Be-be-benim! Simay benim."

Kaya'yı gören beynim tehlikeyi atlattığı için rahatlarken midem, sinirlendiğim için kaynamaya başlamıştı. Koşarak banyoya gidip klozet kapağını açtım. Kusmaya başladığım sırada Kaya gelip saçlarımı tutunca kasılan midemin izin verdiğince gitmesini söyledim. Yaşadığım korkunun etkisiyle midemde ne var ne yok boşalttıktan sonra yorgun düşüp, gözlerim kapalı bir şekilde banyonun zeminine oturdum.

"İyi misin Simay? Yapabileceğim bir şey var mı? Midene iyi gelen bir şey getirebilirim. İlaç kullanıyorsan nerede olduğunu söyle."

Titreyen ellerimle yerden destek alarak ayağa kalktım. Gözlerimi açmadan lavobonun önüne geçip ellerimi, yüzümü ve ağzımı yıkadıktan sonra açılınca, hemen yanımda duran Kaya'ya baktım. Tam tahmin ettiğim gibi yüzünün pansumana ihtiyacı olduğunu görünce, banyomun dolabındaki kocaman kutuyu alıp, Kaya'nın beni takip edeceğini bildiğimden direkt yatağıma geçtim.

Bir ayağımı bağdaş kurar gibi yapıp, diğer ayağımı yataktan sarkıttıktan sonra, ilk defa konuştum.

"Gel, otur.'

Dediğimi uygulayıp yatağa, karşıma oturdu.

Sıradan bir pansuman kutusu olamayacak kadar detaylı şeylerin bulunduğu kutuyu açtığımda, gözleri büyüdü.

Sen De Kimsin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin