# Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın
Lütfen satır arası yorum yapalıım. O cümlede ne düşündünüz, komik miydi, sizi üzdü mü, haklı mı buldunuz yoksa 'bu ne saçma denklem' mi dediniz bunları siz söylemeden bilemem, çünkü bir müneccim değilim.
Ve lütfen bu satıra shipleriniz alayım.
~
Telefonumun sayısız kez tiremesiyle söylenerek açtım gözümü. Yataktan kalkmadan, elimi komodine uzattım. Telefon, gelen bildirimlerle titremeye devam ederken, bildirim panelinde gördüğüm şey gözlerimi büyüttü.
'Biz nasıl bir araya geldik aq' grubundan 244 mesaj
Hızlıca gruba girip yazmaya başladım.
Ben: Lan siz manyak mısınız? Saat sabahın yedisi gerizekalılar!
Cevap çok gecikmemişti.
Giray: Sana da günaydın kankaların en güzeli.
İşte Kaya'nın kankası. Üzüm üzüme baka baka gevşer, ne bekliyordum ki?
Aras: Bugün geleceksin değil mi okula?
İkisinden başka kimse cevap vermeyince, parmağımı yukarı doğru kaydırdım. Ve sabah sabah gruptan boş muhabbet yapanların bu iki gerizekalı olduğunu anladım.
Ben: Gelecektim, eğer saat yedide telefonuma yağan saçma sapan bildirimlerle uyanmasaydım.
Aras: Kanka bir gün daha sensiz oturamam lütfen gell.
Ben: Hayır, hem bugüne de raporum var. Siz de yanıma gelmeyin bugün, zaten neredeyse bir haftadır her gün yanımdasınız, işleriniz daha fazla aksamasın. Ben de son son dinlenir, hafta sonundan sonra gelirim okula.
Dün gece Aras ile konuşmamızda, Kaya'nın dört gündür okula gitmediğini söylediğinde aklıma yerleşen planı yapmak için hızlıca kalktım yataktan.
Okula gitmeyeceğimi söylediğim için Giray ve Aras'tan gelen itirazların beni caydırmaması için grup mesajlarını sessize alıp giyinmeye başladım.
Havalar soğuduğu için üzerime siyah bir sweatshirt giyip, altıma da rahat olması açısından siyah bir pantalon giydim. Evden 'okula' diye çıkacağım için yanıma sırt çantası alırken, okul bitiş saatinden önce eve dönemeyeceğim için bir kafede ders çalışırım düşüncesiyle, içine gerekli birkaç kitap koydum. Son olarak telefonumu ve kulaklığımı da cebime attıktan sonra, merdivenlerden inmeye başladım.
"Oya Teyze!" Seslenmeme bir karşılık alamadığımda salona doğru yürüdüm. Onu koltukta uyuyakalmış bir şekilde görmem, yüzümde bir tebessüm oluşturdu.
Üzerine bir pike örtüp, yanağına ufak bir öpücük kondurdum. Sonra da uyanmaması için ses yapmamaya çalışarak çıktım evden.
Taksi bulmak için caddeye doğru yürürken, bir yandan da Kaya'nın adresini kime sorabileceğimi düşünüyordum.
Giray'ın Kaya ile yakın arkadaş olduğunu göz önünde bulundurunca, benimle konuştuktan hemen sonra Kaya'yı arayıp yetiştirmesi olası bir durumdu. Geriye tek seçenek Aras kalıyordu.
İlk çalışta açınca elinde telefon, boş boş yattığını anlamam çok zor olmamıştı. Henüz ben konuşmaya başlamadan, yalvarmaya başladı.
"Kanka ne olursun gel, valla derste seninle boş yapmayı çok özledim. Hatta ikimiz birden uyuyunca hocanın gözüne batmamızı ve azar yememizi bile..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen De Kimsin?
Teen Fiction"O intihara kalkışacak kadar güçsüz değil. Tam aksine, çok güçlü biri." Kendimizi fazla kaptırmış olmalıydık ki, yanımıza gelmiş olan Çakıl'ı, ancak konuştuğu zaman fark edebildik. "İntiharın güçsüzlükle ne alakası var? Asıl güçlü insanlar intihar e...