„aj ja, a hlavne na to ....." prerušil ho v rozprávaní telefón, keď sa pozrel na to, že kto mu volá tak na pár sekúnd úplne stuhol, zodvihol sa z lavičky a o pár metrov sa vzdialil odo mňa. A s dosť roztraseným hlasom ho zodvihol. „ čo sa stalo?...... ako to, že je tu.... ale veď... povedal som, že ona sa sem nemôžete dostať. ... tak zariaďte aby som ju nestretol... nie nechcem ... samozrejme viete kam patria ľudia, ktorí sa rozhodnú ujsť z našej spoločnosti a ... to ma nezaujíma, že kto to je.... idem, hneď som tam.." počula som len útržky z jeho rozhovoru ale ostala som dosť zaskočená tým o koho sa jedná. Videla som na Harrym, že ho to veľmi zobralo. A preto ma to zaujímalo ešte viacej, že o koho ide.
„prepáč miláčik ale musím odísť do práce. Prídem asi neskoro takže ma veľmi nečakaj." Povedal a utekal preč celý bledý. Nerozumela som vôbec tomu čo sa stalo.
Nerozumela som tomu telefonátu a ani tomu ako sa mu tak rýchlo mohla zmeniť nálada. Ale veľmi som bola zvedavá o kom bola reč. Chcela som vedieť kto dokáže takto vyviesť Harryho z miery. Až takúto veľkú zmenu nálady som u neho ešte nevidela a hlavne to ako zmenil výraz jeho tváre a to čo sa mu objavilo v tvári. Vyzeral akoby ho to zároveň zraňovalo a nahnevalo to čo sa dozvedel. Ale ak som aspoň ten kúsok, ktorý som počula pochopila správne tak sa jedná o niekoho komu sa podarilo obísť náš systém a ušiel. Ale nezapadalo mi do toho, prečo to Harryho až tak zobralo, že sa niekto vrátil naspäť. I keď pochybujem o tom, že to bolo z vlastnej vôle ale museli tú osobu nájsť a doviesť spať. Ale najviac ma trápilo to, že som nevedela o koho sa jedná. Podľa Harryho správania by som povedala, že je to niekto koho Harry pozná. A len jediná osoba mi napadla, že by to mohla byť a to Sárina mama, iba jej príchod by mohol Harry tak vykoľajiť i keď neviem. Bola som v tom stratená a len jedna osoba mi mohla na to odpovedať.
....
„Som rada, že si ma konečne aj ty zavolala niekam von lebo zväčša som to zas len ja." Smiala sa Cara keď sme spoločne zakotvili v jednej kaviarni.
„j-ja musím sa niečo dozvedieť a ty si jediná osoba, ktorá mi na to bude vedieť odpovedať. Teda okrem Harryho." Povedala som jej priamo. Nechcela som to nejako veľmi naťahovať. Popravde som ani nemala na to veľmi čas, keďže ako som sa dozvedela predtým ako som odišla z domu, tak dnes musím sprevádzať Harryho na jednej udalosti.
„to som mohla tušiť, že ide o neho. Tak čo znovu vyviedol?" spýtala sa ma so smiechom.
„nič nevyviedol len ma trošku rozrušil jeden jeho telefonát a ...."
„a chcela by si vedieť o čo sa jedná? Ale s tým ti ja nebudem môcť pomôcť keďže ja sa do Harryho pracovných vecí veľmi nerozumiem a ...a naozaj neviem na čom teraz pracuje." Povedala.
„nejde ako celkovo o jeho prácu ale o jednu ženu." Povedala som potichu. Cítila som sa veľmi zle kvôli tomu, že to takto zisťujem poza jeho chrbát ale vedela som, že on by mi nič neprezradil a ešte by sa na mňa aj nahneval a všetko to čo sme si spoločne vybudovali by som zničila. A na to by mi stačila len jedna otázka.
„tak v jeho živote bolo veľmi veľa žien, to si myslím, že vieš. On sa rád obklopoval ženami a najlepšie, ak sa videli len párkrát lebo nemal rád obkukané veci." Aj ona stíšila hlas, lebo tiež nechcela aby o tom počul niekto kto by nemal.
„mňa zaujíma len jedna konkrétna žena. Kde je Sárina mama." Spýtala som sa jej po dlhšej pauze.
„veľmi rada by som ti k nej povedala niečo viacej ale nemôžem. Sľúbila som to Harrymu, že o nej nikomu nepoviem a .. aj keď ťa mám veľmi rada, ale jeho nezradím. Budeš sa to musieť spýtať jeho i keď viem, že jeho reakcia na to nebude veľmi príjemná." Povedala a pozerala sa na mňa smutným pohľadom.
YOU ARE READING
Zakázaná láska ✔
RomanceŽijú vo svete kde je láska zakázaná. Preto si svojich partnerov nevyberajú oni ale vyberá ich stroj partnerstva. Čo sa stane ak stroj vyberie pár aký nie je možné vybrať. Čo sa stane ak spojí životy chudobného dievčaťa a najbohatšieho muža ich sveta...