55.

4.3K 253 6
                                    


Prosím prečítajte si moju poznámku na konci.

„List by mal niekedy teraz dostať, ale Amara musíš si uvedomiť, že tvoj manžel veľmi nemá na to aby niečo spravil. Nikto zo Spoločnosti nepôjde proti Smithovi. Ale niekto ako je Harry." Povedala mi Ema, keď sme sa po pár dňoch konečne stretli. Bola som rada, že sa podarilo poslať list.

„To ako myslíš? Veď Harry a ľudia so Spoločnosti bojujú proti všetkým, ktorí odišli a chcú zničiť Spoločnosť." Povedala som jej to, pretože som počula ako Harry o tom párkrát hovoril.

„To áno, ale nie až do takej miery. Vieš, hoci sme odišli a chceli sme zo začiatku žiť inak a chceli sme byť šťastní, ale odkedy zobral vedenie Smith tak sa to všetko zmenilo. Vieš, on bol aj v Spoločnosti veľmi obávaný človek a nikto by sa mu nepostavil. A teraz keď je tu, tak nikto nepôjde proti nemu. Ani niekto ako je Harry. Hoci by to rád urobil, ale ak nie je hlúpy tak to nespraví. Viem, že sa ti to musí ťažko počúvať, ale mala by si vedieť pravdu." Povedala a ja som ostala prekvapená z toho, čo mi povedala. Nevedela som, že by mohol byť Smith až tak nebezpečný. A vtedy som si uvedomila, že mňa už niekto nezachráni. Ani Harry a ani nikto iný zo Spoločnosti.

„Takže sa z tadeto nikdy nedostanem a..."
„To som nechcela povedať, ale je veľmi nepravdepodobné, že by sem niekto prišiel ťa zachránil. Vieš, mala by si to všetko vedieť, hlavne ak sa chceš zachrániť. Mala by si vedieť, že ešte niekomu sa nepodarilo ujsť. Každý je sledovaný a ..."

„A potom tebe sa ako podarilo odoslať môj list?" Spýtala som sa jej, pretože som tomu nerozumela. Vtedy som sa začala trošku desiť toho, že to možno naozaj neodoslala, ale že to niekomu inému dala. Napríklad Smithovi.

„Vieš, ja som tu už dlho a preto mi Smith dôveruje a mám možnosť trošku pohybu aj bez toho aby som mala vždy niekoho za chrbtom. A nie som jediná, komu sa to nepáči a preto mám aj ľudí, ktorým v tom dôverujem. Čiže sa nemusíš báť toho, že by sa to mohlo dostať k nikomu kto by to nemal vidieť. Vieš, je tu veľa vzbúrencov a ..." Zrazu sem počuli, že pri buchli dvere v dome. A to znamenalo, že som mala nejakú návštevu, ktorú som nečakala.

„Dobrý deň pani Amara, dúfam, že nevadí, že som prišiel na návštevu, ale chcel som sa s Vami o niečom porozprávať." Bola som veľmi prekvapená, že Smith prišiel ku mne domov.

„Dobrý deň pán Smith. Samozrejme, že to nevadí, som rada, že ste prišli. Práve je aj na návšteve Ema." Povedala som mu.

„Oh, to som nevedel, že aj ona je tu. Nečakal som, že sa z Vás stanú také kamarátky, že sa budete navštevovať." Povedal posmešne.

„To nie sme, ale Amara si ešte niečo zabudla u mňa a preto som jej to doniesla. Veď v takomto stave by sa nemala len tak premávať po meste." Povedala zrazu za mojim chrbtom Ema. Nevedela som, že prišla za nami do chodby, nepočula som , že išla za mnou.

Aha, to áno. A tak keď si tu aj ty Ema, tak pozvem aj teba. Obe Vás pozývam v piatok na večeru ku mne domov. Chcem aby ste tam boli obe. Teším sa na Vás. Majte sa." Povedal a bez ďalšieho slova odišiel. Ja som bola z jeho návštevy dosť prekvapená a nevedela som čo si mám o tom všetkom myslieť. Jediné čo som vedela bolo, že sa niečo deje.

„Do piatku musíš ujsť." Povedala a keď som sa na ňu pozrela tak som bola prekvapená z toho ako sa tvárila. Videla som v jej tvári strach.

„Prečo?"

„Počula som, že v piatok to všetko začne. A keď sa ti to nepodarí dovtedy tak už nikdy neujdeš a zomrieš." Povedala a ja som sa začínala báť.

„Ale prečo ma potom presťahovali sem , keď..."
„Aby ťa mali pod nosom a aby si im neušla, predtým ako to všetko začne." Povedala Ema.


Harry


„Pán Summers, prišiel Vám nejaký list." Ostal som prekvapený, že Nate je teraz v práci.

„Ahoj Nate nečakal som, že si tu." Povedal som mu keď mi podával nejaký list.

„Mal som mať dnes voľno, ale jeden z mojich známych mi dal tento list, že Vám ho mám doručiť čo najskôr a preto som prišiel čo najskôr." Povedal mi.

„Od koho máš tento list? Kto ti ho dal?" Spýtal som sa ho, keď som videl od koho je.

„To Vám nemôžem povedať." Povedal.

„Musíš mi to povedať. Toto je dôležité. Ide tam o moju manželku." Povedal som mu.

„To som si aj myslel. A veľmi rád by som Vám to povedal, ale nemôžem. Nechcem ohroziť nikoho a ani akciu, ktorá je rozbehnutá." Povedal a ja som vedel, že má pravdu i keď som si myslel, že by som to ja mohol vedieť. „Musím už ísť. Dúfam, že sa v tom dozviete niečo čo Vám trošku zlepší náladu." Povedal a bez toho aby mi dal nejakú možnosť reagovať odišiel.

Osamel som a dlho som len tak sedel bez toho aby som čo i len trošku pohol. Obával som sa toho, čo mi mohla Amara napísať. Bál som sa toho najhoršie. Po čase som sa odhodlal a rozhodol som sa ho prečítať. Veď čím skorej si to prečítam, tak skorej sa s tým budem môcť vyrovnať.


Drahý Harry,

Na začiatok by som sa Ti chcela ospravedlniť za to, že som odišla. Teraz som si uvedomila, že som to nikdy nemala robiť. Až keď som bola preč tak som si uvedomila, že som to mala všetko čo sa okolo nás dialo nejako pre dýchať.

Ale to som nechcela. Chcela som ti len povedať, aby si ma nehľadal. Lebo ak ma budeš hľadať, tak sa ti niečo stane. Počula som ako sa Smith s tvojou mamou rozprávali o tom, že sa ťa pokúsia zabiť. A to ja nechcem, mal by si odísť a nechať vedenie Spoločnosti na niekoho iného. Mal by si byť so Sárou, mala by vyrastať s otcom a mala by cítiť, že je milovaná a že tu budeš vždy pre ňu.

O mňa sa prosím neobávaj. Ja sa o seba nejako postarám a pokúsim sa odísť, ale nechcem aby sa ti niečo stalo, aby tvoja dcéra o teba prišla.

Chcem len aby si vedel, že som ťa milovala. Aj keď je to niečo čomu ty a ani nikto zo Spoločnosti neverí, ale ja viem, že je to láska. A chcem aj aby si vedel, že ťa budem vždy milovať.

Prosím dávaj na seba pozor.

S láskou Amara.

P.S: prosím pozdrav mojich rodičov, Caru a prosím vyobjímaj za mňa Sáru a Nancy.


Nedokázal som tomu uveriť čo som čítal. A toho som sa aj obával, že nebude chcieť aby som ju hľadal a aby som ju našiel. Ale zároveň som z toho listu aj cítil, že to nechce len preto lebo sa obáva toho ,že by sa mne mohlo niečo stať. A rozumel som aj tomu, že nechcela aby Sára vyrastala bez otca.

Ale ja som nechcel aby sa jej a nášmu dieťaťu niečo stalo. A preto som musel začať pátrať. Musel som ju nájsť čo najskôr. Hlavne keď som vedel, že je v blízkosti mojej matky. 


Prajem Vám krásny Valentínsky deň. Dúfam ,že ste si ho užili či už s polovičkou, alebo aj sami bez partnera (Tak ako ja aj s vínom). Ale či už s partnerom alebo bez neho hlavne ľúbte sami seba a buďte šťastný.

Chcela by som sem napísať, že nová časť neviem kedy vyjde lebo teraz opravujem staré časti a preto sa vám aj takto dopredu ospravedlňujem za spam, ktorý určite nastane.

Ďakujem za každé prečítanie, vote a komentár. 

Zakázaná láska ✔Where stories live. Discover now