Na začiatok by som sa chcela každému kto tento príbeh čítal poďakoť, veľmi si toho vážim, že sa toľkým ľuďom páčil. Keď som ho začala písať, tak som ani len nedúfala, že bude mať toľko prečítaní. a za to Vám patrí veľká vďaka.
Rozmýšľala som, že by som tu napísala čitateľov, ktorí ma sprevádzala týmto príbehom a niekedy ma aj tlačili k tomu aby som konečne aj niečo zverejnila (za čo im patrí veľká vďaka). Ale nakoniec som sa rozhodla, že to neurobím, lebo som sa obávala že by som náhodou na niekoho zabudla. A zároveň chcem aby toto poďakovanie patrilo všetkým, ktorí tento príbeh dočítali, či už teraz aktuálne keď som príbeh dokončila, alebo aj niekedy v budúcnosti.
Teraz sem napíšem pár myšlienok o tom kam sa mal tento príbeh uberať (samozrejme nakoniec som to všetko pomenila ):
· Amara mala v príbehu zomrieť. Chcela som aby to prinútilo Harryho sa zmeniť. Bolo to ešte predtým ako som sa rozhodla, že Sárina mama bude mŕtva – pôvodne ju mal mať Smith ako väzňa, samozrejme o čom Harry nevedel, myslel by si, že od neho odišla dobrovoľne. Ale nakoniec som si to rozmyslela, lebo mi to prišlo hrozné zabiť hlavnú postavu.
· Potom som mala takú ideu, že by Amara od Harryho odišla a podarilo by sa jej žiť mimo Spoločnosť s niekým kto by ju miloval a ona by sa nemusela meniť v niekoho kým nie je. Ale ako viac som písala o nich vyvíjajúcom vzťahu tak som si pomaly uvedomovala, že to nechcem. Veď ona má byť tá , ktorá ho prinúti sa zmeniť.
· Cara mala byť len taká okrajová postava, ktorá tam mala byť najviac v piatich častiach. A nakoniec bude o nej pokračovanie tohto príbeh.
· O tom ako obetovala Cara niekoho dieťa, aby mohla prežiť Sára som rozmýšľala dlho, i keď nie úplne v takej podobe. Mal to byť niekto iný, ale zapadlo mi to do príbehu, hlavne preto, že keby to urobil Harry tak by mu to Amara neodpustila.
· Pravdepodobne ste si všimli, že meno dieťaťa Amary a Harryho nie je známe. To hlavne preto, že ešte nie som rozhodná ako by sa ich syn mal volať. Ak máte nejaké nápady mena pre ich syna, tak ich píšte do komentáru, prípadne do správy. Ďakujem
Ešte takto nakoniec by som len chcela tak trošku podotknúť, že Zakázaná láska nie je fanfikcia, ale je to romantický príbeh o dvoch vymyslených postavách. A dosť veľa ľudí mi písalo, či je to ff na veľmi populárneho Harry tu na wattpade, musela som dosť veľa dievčat sklamať s tým, že nie je. Ale aj keď nie je by si pod hlavnými postavami môžete domyslieť koho len chcete (preto som nikde nedávala koho si ja predstavujem ako hlavných hrdinov), aby ste si ho samé dotvorili vo svojich predstavách.
Tak a to bolo pár zmien v príbehu. Bolo ich asi aj viacej, ale pomocné papieriky, čo som mala k príbehu som vyhodila a veľa si ich aj nepamätám, pretože som tento príbeh písala sem niekoľko rokov.
......
Ďalšia vec je že niekedy február/marec pribudne pokračovanie príbehu, ale v ňom už nebude hrať prim ani Harry a ani Amara. Bude to Cara s ktorou prežijeme pár dobrodružstiev pri ktorých spozná niekoho koho si nakoniec zoberie (to že sa vydala vieme z epilógu).
Pokiaľ sa Vám tento príbeh páčil, tak dúfam, že si prečítate aj môj druhý príbeh, ktorý píšem, ktorý bude trošku iný ako Zakázaná láska. Volá sa Hra a teraz budem na ňom pracovať. (konečne sa budem snažiť pridávať pravidelne- ale asi až po skúškach).
Ďakujem Vám a dúfam, že sa ešte uvidíme pri nejakom inom príbehu alebo pri pokračovaní.
S láskou
Katarína ❤
JE LEEST
Zakázaná láska ✔
RomantiekŽijú vo svete kde je láska zakázaná. Preto si svojich partnerov nevyberajú oni ale vyberá ich stroj partnerstva. Čo sa stane ak stroj vyberie pár aký nie je možné vybrať. Čo sa stane ak spojí životy chudobného dievčaťa a najbohatšieho muža ich sveta...