„Aj tak nechápem prečo si si bral takúto chuderu. Veď čo ti už len ona prinesie do života. Pozriem sa na ňu a vidím, že je pod tvoju úroveň a ..." počula som cudzí hlas z pracovne. Mohla som si domyslieť koho bol. A vedela som už vopred, že sa mu naša svadba nebude páčiť.
„Do toho koho som si zobral alebo nie ťa nie je nič. Bola to moja voľba a ty by si to mal prijať tak ako to je." Počula som Harryho hlas. Bola som rada, že sa ma zastal. A uvedomila som si, že by som pravdepodobne nemala počúvať to o čom sa rozprávajú. Bola to ich súkromná vec, ale niečo mi nedovolilo odísť.
„Harry, ja sa len starám o tvoje šťastie a tvoju budúcnosť."
„prosím ťa nebuď smiešny. Jediné čo ťa zaujíma je to aby všetko išlo tak ako chceš ty." Harry začal zvyšovať hlas a ja som vedela a dúfala som, že to vedel aj jeho otec, že v takejto situácií nie je vhodné mu odporovať a ani hovoriť niečo čo sa mu nepáči.
„Lenže to čo zaujíma mňa by malo zaujímať aj teba. Lebo Harry, na tebe je celá táto spoločnosť a nepotrebuješ niekoho aby ti robil problémy."
„A čo som mal robiť? Ja som si ju nevybral ale.."
„mal si ju nechať tak. Veď vieš, že sa dalo hocijako dohodnúť aby si si mohol zobrať Elenu. To je žena pre teba a nie nejaké dievčatko. Elena chápe našu ideu a všetko čo muž ako ty potrebuje. Ona by chápala aj tvoje milenky a aj náhodou nejaké nemanželské dieťa ak by sa niekedy objavilo ale táto to nebude chápať. Pozriem sa na ňu a vidím, že žije v nejakej idei lásky a takýchto hlúposti." Vtedy som si uvedomila, že jeho otec pravdepodobne nevie o Sáre. Myslela som si, že jeho rodina o nej vie a že len pred spoločnosťou ju skrýva a svojim spôsobom chráni.
„Bolo to moje rozhodnutie a ty ho musíš tolerovať či sa ti to páči alebo nie. Nezabúdaj aké postavenie máš v našej spoločnosti. Nie si na tom lepšie ako ona." Tomu som ešte dlho nechápala. Myslela som si, že jeho otec je presne tak ako on. Ani som nevedela, že som sa tak veľmi mýlila.
„možno to tak zatiaľ nevidíš ale spraví to isté čo spravila ona. Je presne taká ako tvoja mama. Žije vo svojej idei a ...."
„Ju nespomínaj. Nemáš právo o nej hovoriť..." uvedomila som z jeho hlasu, že toto je téma, ktorú nechce s nikým rozoberať a preto som to musela nejako prerušiť.
„Harry, všetci ťa hľadajú." Povedala som potom ako som zaklopala a vstúpila do miestnosti. Stretla som sa s dvomi pármi ľadových očí. Uvedomila som si, že je veľmi podobný svojmu otcovi.
„Dobrý večer." Povedal ľadovo jeho otec.
„do-dobrý večer, ne-nechcela som Vás rušiť ale ..."
„Ale niekto ho hľadá áno počuli sme." Povedal a nespúšťal zo mňa svoj pohľad.
„Takže otec, ak by si nás teraz nechal a aj tak by som sa mal teraz venovať neveste a nie tebe." Povedal mu Harry bez náznaku nejakých emócií. Jeho otec sa na nás poslednýkrát pozrel a bez slova odišiel.
„Tak kto ma hľadal?" spýtal sa ma Harry.
„j-ja..."
„Takže nikto však?" spýtal sa ma a ja som mu len prikývla hlavou. Nevedela som čo mu mám na to iné povedať. „Amara, už teraz ako moja manželka nemôžeš klamať a ani si nič vymýšľať. Lebo ak na to niekto príde, že to robíš tak budeme všetkým na smiech. A nie len ty ale aj ja a to ja nechcem byť." Hovoril mi karhavo. Skoro som sa cítila ako by mi to hovoril môj otec a nie môj manžel.
ESTÁS LEYENDO
Zakázaná láska ✔
RomanceŽijú vo svete kde je láska zakázaná. Preto si svojich partnerov nevyberajú oni ale vyberá ich stroj partnerstva. Čo sa stane ak stroj vyberie pár aký nie je možné vybrať. Čo sa stane ak spojí životy chudobného dievčaťa a najbohatšieho muža ich sveta...