Musela som zistiť čo sa deje a hlavne to prečo sa zrazu Harry tváril, že telefonoval s klientom a pritom predtým mal s tou osobou veľmi dôverný rozhovor. Jedna moja časť chcela dostať odpovede, ale tá druhá sa toho obávala. Obávala som sa, že možno je Harry ako jeho otec a .. má niekoho iného. Obávala som sa hlavne toho, že naše dieťa bude vychovávané v podobnom prostredí v akom vyrastal Harry. A to som pre naše dieťa nechcela. Ale vedela som ,že ešte predtým ako mu poviem o dieťati sa musím dozvedieť pravdu. Musím vedieť odpovede.
Až do obeda som nedokázala na nič iné myslieť ako na to, že ma človek, ktorého milujem podvádza. Hoci som mala plán ako zistím čo to všetko znamenalo, bála som sa uskutočniť. Hlavne preto lebo som vedela, že by ma Nancy našla. Preto som vedela, že najprv ju musím nejako zabaviť aby som mala trošku pokoja a mohla som v pokoji hľadať.
Ale ešte predtým som musela niečo vymyslieť aby neprišla na to, že chcem niečo robiť. Preto som najprv išla do Harryho pracovne a hľadala som nejakú knihu, ktorú som chcela skryť. Nechcela som aby to bolo podozrivé, že som v jeho pracovni tak dlho. Ale zároveň som vedela, že to musím dotiahnuť do dokonalosti lebo som vedela, že možno už potom viacej príležitostí nebudem mať. Hlavne, ak ma pri tom niekto nájde a aj kvôli tomu, že druhýkrát by som sa už na to neodhodlala.
„Nancy, chcela by som sa Vás spýtať, že či by ste mi nepomohli nájsť jednu knihu. Viem, že to nie je vaša práca, ale potrebovala by som trošku pomoc." Spýtala som sa jej keď som ju našla, čo mi robilo dosť veľký problém. Hoci keď ju nepotrebujem tak mám pocit, že je stále za mojim chrbtom.
„Nevidíte, že mám veľmi veľa práce a nemám čas na to aby som Vám pomáhala hľadať nejakú hlúpu knihu." Povedala dosť nahnevane. Vedela som, že nebude z toho veľmi nadšená, ale nečakala som vôbec takúto reakciu. Nečakala som, že sa kvôli tomu na mňa nahnevá.
„Prepáčte teda, že som rušila." Povedala som ešte stále dosť šokovane.
„Nie, to vy prepáčte mne. Nechcela som byť k vám nepríjemná, ale je toho na mňa dosť veľa a ešte aj to čo sa okolo nás deje...." Zrazu akoby povedala niečo zlé sa zarazila a už nič nepovedala.
„To je v poriadku." Povedala som a tvárila som sa, že som to čo sa stalo ani nepostrehla i keď som bola veľmi zvedavá, že čo také hrozné sa okolo nás deje.
„Poďte, pomôžem Vám nájsť tú knihu a obe zabudneme na to ako som sa k Vám zasprávala a aj na to čo som povedala." Povedala a ja som si uvedomila, že to môžem využiť na svoj prospech.
„Nie, to je v poriadku. Ja si tú hlúpu knihu nájdem aj sama a vy pokračujte vo svojej práci." Povedala som naoko nahnevane. Videla som, že ju to čo som povedala šokovalo, ale nijako to nekomentovala a preto som ja odišla z miestnosti a išla som do Harryho pracovne.
Tak ako som dúfala nešla za mnou a ja som mala priestor na to začať hľadať. Vedela som, že musím byť rýchla lebo Harry sa môže každú chvíľu vrátiť a aj niekto zo zamestnancov ma to môže nájsť a každý to povie Harrymu. Nedovolili by si to pred ním zatajiť.
Už som bola z toho všetkého veľmi zúfalá. Aj keď som prešla skoro všetky zásuvky tak som nenašla niečo čo by mi mohlo pomôcť. Preto som sa rozhodla, že to nechám tak a nebudem už ďalej hľadať. Rozmýšľala som aj nad tým, že by som sa na to mohla priamo spýtať aj Harryho, ale mala som také tušenie, že by mi aj tak asi klamal. Veď ak by aj naozaj mal milenku tak by mi to nepotvrdil. Ale vedela som aj to, že aj tak by som nemala kam ísť. K rodičom by som aj tak ísť nemohla, lebo tam by ma našiel a podľa pravidiel Spoločnosti by som u nich nemohla ostať. A ku Care by som tiež nemohla ísť lebo by som ju nechcela stavať medzi mňa a Harryho. Nechcela som im zničiť priateľstvo, ktoré mali.
Práve keď som vychádzala z pracovne tak som počula nejaký krik. Podľa hlasu som vedela, že to kričí Nancy, ale ten druhý hlas som nepoznala. Ale zdalo sa mi, že som ho už niekde počula.
„Nemáte tu čo hľadať. Pán Summers tu nie je a...."
„No veď ja si na neho veľmi rada počkám." Zasmiala sa žena, ktorú som nepoznala.
„Nemôžete tu ostať. Harry, by sa nahneval keby vedel, že ste tu. Už tu nemáte čo hľadať, Harry je už ženatý muž a také ženy ako ste vy nepatria do domu kde býva aj jeho manželka." Počula som, že je Nancy veľmi nahnevaná. Mala som pocit, že vie o niečom o čom ja nemám ani potuchy. Zase. A vedela som aj to, že túto ženu veľmi dobre pozná. A vedela som aj to o aký typ ženy ide, len jeden typ žien nepatril do domu kde sú aj manželky.
„Ešte stále je s ňou? Myslela som si, že sa jej zbaví pri prvej príležitosti. Veď také dievča nepatrí do nášho života."
„Omyl, vy nepatríte do ich života." Povedala Nancy nahnevane.
„Deje sa niečo, Nancy." Uvedomila som si ,že možno táto žena zodpovie na moje otázky.
„Nič sa nedeje. Táto pani je už aj tak na odchode." Povedala Nancy nervózne.
„ A prečo teda prišla keď aj ihneď odchádza?" Spýtala som sa. Možno to vyznelo hlúpo, ale chcela som zistiť prečo prišla.
„To len..."
„Prišla som za vašim manželom, pani Summersová." Dala veľký dôraz na to ako ma oslovila.
„Tak to by ste ho mohli počkať. Aj tak sa asi za chvíľu vráti domov." Povedala som jej prihlúpo a celý čas som sa na ňu usmievala.
„Nemyslím si, že je to dobrý nápad." Povedala Nancy.
„A prečo nie?" spýtala som sa jej.
„Ja..." Vedela som , že skutočný dôvod mi nemôže a asi ani nechce povedať.
„Myslím si, že na Harryho obidve počkáme spolu. Spravte nám prosím kávu." Povedala som jej.
„Kto ste?" spýtala som sa jej keď sme ostali samé.
„Veď ma poznáte, už sme sa stretli. V deň kedy si sa stala najšťastnejším dievčaťom, v deň kedy si ulovila Harryho. Nerozumela som prečo použila takéto slová keď vedela, že to nie je pravda.
„Nepamätám si." Povedala som je i keď som si na ňu veľmi dobre pamätala. Už vtedy som vedela, že to bola Harryho milenka. Ale myslela som si, že po svadbe s ňou skončil.
„Som Anna, Harryho veľmi blízka priateľka a aj matka jeho dieťaťa, ktoré sa nám narodí o pár týždňov."
VOUS LISEZ
Zakázaná láska ✔
Roman d'amourŽijú vo svete kde je láska zakázaná. Preto si svojich partnerov nevyberajú oni ale vyberá ich stroj partnerstva. Čo sa stane ak stroj vyberie pár aký nie je možné vybrať. Čo sa stane ak spojí životy chudobného dievčaťa a najbohatšieho muža ich sveta...