54.

4.3K 255 16
                                    

„Dobre Harry, ukľudni sa a ..."

„Ako sa mám ukľudniť, keď viem, že sa niekde Amare, môže niečo stať. A to len preto, že je moja manželka." Povedal som Care. Už som bol z toho všetkého zúfalý. Nevedel som kde je, teda vedel som, že kde je ale nevedel som kde presne je. A hlavne som nevedel či ešte žije.

„Ja viem, ale nestalo sa to preto, že je tvoja manželka, ale preto, že sa sama rozhodla odísť. Ja viem, že sa to zle počúva, ale ty nie si za to zodpovedaný. Takže prestaň na to myslieť a rozmýšľaj ako ju čo najrýchlejšie nájsť. Hlavne keď vieš, že išla za tvojou matkou. A obaja vieme čoho je ona schopná." Povedala Cara a ja som vedel, že má pravdu. Aj v tom, že Amara sa sama rozhodla, že odíde. Ale ja som aj vedel, že za jej odchod môžem ja a to, že som jej nedokázal dať to čo potrebovala.

„Ja viem a práve toho sa obávam. Lebo ona nevie čoho je tá žena schopná urobiť. A hlavne keď nevedela do čoho ide."

„Vieš Harry, mal by si počítať aj s tým, že možno už nie je na našej strane."

„Prosím ťa toto ani nehovor. A Amara, nie je hlúpa a..."

„Ja som nepovedala, že je hlúpa. Ale to, že ona nevedela do čoho ide a hlavne dopredu nevedela s kým má tú česť sa stretnúť. Obaja vieme aká je tvoja mama, ako dokáže manipulovať s ľuďmi a to hlavne ak je so Smithom." Povedala Cara a ja som až vtedy akoby pochopil, čo všetko sa môže tam von Amare stať. Dovtedy som si neuvedomil, že by sa mohla s tým chlapom stretnúť.

„Možno nie sú niekde kde je aj on a..."

„Obaja vieme, čo Amara čítala, čiže je viac než isté, že išla za tvojou matkou a zas vieme, že ona je iba tam kde je on. A preto Amare hrozí veľké nebezpečenstvo." Povedala a ja som si až vtedy uvedomil, že Amara a naše dieťa je vo veľkom nebezpečenstve. A hoci by som najradšej išiel hneď za ňou, nemohol som. Nie preto, že som nechcel, ale preto, že som ju nechcel ohroziť a nechcel som aby sa im niečo stalo.

„Cara, musíme niečo vymyslieť a musí to byť veľmi dobrý plán lebo inak ohrozíme všetkých." Povedal som Care a vedel som, že máme iba jeden pokus na to aby sme ju zachránili.

„Porozmýšľam nad niečím a skúsim sa aj niekoho popýtať, či nevie čo plánuje Smith, ale nič ti nesľubujem.... Ale Harry, rozmýšľala som nad tým, že možno Amare nič nehrozí, veď keby sa niečo dialo a ona cítila, že ju a jej dieťa niečo ohrozuje tak by ti dala nejako vedieť. A ak by aj nedala tebe vedieť, tak by sa nejako ozvala mne. Ale nič také sa nestalo a preto by sme sa mali zamyslieť aj nad tým, že možno jej to vyhovuje a my tu toto riešime aj keď nemusíme." Povedala Cara a aj keď som si to nechcel priznať tak som sa už nad tým zamýšľal. Ale vždy keď som začal nad tým uvažovať tak som radšej zahnal také myšlienky.

„To určite nie je pravda a to sa nemohlo stať. Ona by nikdy neprešla na druhú stranu a ...."

„Viem, že sa to ťažko počúva, ale možno by si sa mal začať uvažovať aj o tom. Ani ja tomu neverím len by sme mali uvažovať nad všetkým čo sa deje a čo možno stalo." Prerušila ma Cara a ja som začal reálnejšie rozmýšľať nad všetkým, aj nad tým, že možno Amara nechce aby som ju našiel.

...........

„Pán Summers, doniesol som Vám všetko čo som našiel o Smithovi a o ľuďoch, ktorí sú jeho stúpenci. Teda nie sú tam všetci, ale snažili sme sa zistiť o každom niečo. Len viete, že to nie je ľahké, keďže on dôveruje veľmi málo ľudom." Povedal jeden z mojich zamestnancov, on bol jeden z mála ktorý vedel, že mi ide o to nájsť Amaru a že hlavne hľadám.

„Ďakujem Nate, pozriem si to a uvidím aké ďalšie kroky budeme musieť podniknúť." Povedal som mu a už som začal listovať v papieroch, ktoré mi doniesol.

„Ešte by ste mali vedieť, že sa k Vám chystajú ľudia z kontroly. Pretože sa začali šíriť chýry o tom, že nerobíte nič pre Spoločnosť. Mali by ste to vedieť a mali by ste sa na to aj pripraviť." Povedal ešte pred odchodom Nate.

„Ďakujem, ale to ma teraz najmenej zaujíma. Teraz je pre mňa prvoradá Amara a..."

„Ja viem, že Vám ide hlavne o vašu manželku, ale mali by ste si uvedomiť, že keď Vás odvolajú, tak už jej hľadanie nebude také jednoduché. A vy nebudete mať prístup k informáciám. A viete aj to, že vašu manželku už nepovažujú za niekoho zo spoločnosti, ale za nepriateľa a preto by ste sa mali snažiť o to aby ste tu zostali. Lebo viete čo robia s nepriateľmi." Povedal a upieral na mňa pohľad akoby mi chcel vidieť až do hlavy.

„Áno viem, ale nedokážem sa na nič iné sústrediť ako na jej záchranu." Povedal som mu úprimne.

„Možno by ste si mali dať od toho všetkého na určitý čas pauzu." Povedal a bez ďalšieho slova odišiel.

Ja som ešte dosť dlho sedel na mieste bez toho aby som sa pohol a rozmýšľal nad tým čo mi povedal. Čo ak ma budú chcieť naozaj odvolať a ja potom nebudem mať možnosť zachrániť Amaru. Teda ak vôbec chce aby som ju zachránil.

...... AMARA.......

Musela som sa presťahovať. A až keď som sa ocitla v novom doma tak som si uvedomila prečo som sa musela odsťahovať. Bývala som hneď vedľa domu pána Smitha a oproti bola budova strážcov, boli niečo ako polícia. Pokým som nebola presťahovaná tak som dúfala, že by sa mi mohlo podariť odsťahovať sa a odstať sa odtiaľto preč. Ale keď som videla kde sa nachádza môj nový domov, tak som vedela, že sa mi to tak skoro nepodarí.

Ale zas na druhú stranu sa mi podarilo nájsť si niekoho kto mi pomôže. A po tú pomoc som ani nemusela chodiť ďaleko. Za tých pár dní čo som sa sťahovala od Emy, tak sme sa nejakým spôsobom zblížili a vedela som, že mi pomôže. Že len s jej pomocou sa niekedy budem môcť vrátiť domov.

A preto som jej dala list, ktorý sa dúfam, že niekedy dostane aj k Harrymu.

..... PÁR MOJICH MYŠLIENOK......

Chcela by som sa Vám veľmi poďakovať za stotisíc prečítaní. Keď som začala tento príbeh písať, tak som si nemyslela, že by mohol niekoho zaujať a že by ho mohol niekto čítať. Veľa to pre mňa znamená a preto by som sa Vám chcela poďakovať.

A áno tajne aj ja dúfam, že čo najskôr vyjde nová časť. 

Zakázaná láska ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora