47.

4.5K 299 30
                                    


A teraz je najvyšší čas ísť. Opustiť svet bohatstva a krásy.

Ale ešte predtým som sa rozhodla, že sa s niektorými ľuďmi musím rozlúčiť. Hlavne rodičom a Care by som mala vysvetliť prečo som sa rozhodla odísť. Ale hlavne som sa im chcela poďakovať za všetko čo pre mňa urobili. A mala som pocit, že hlavne Care by som mala vysvetliť prečo som sa rozhodla odísť. A keďže som vedela, že Harry po našej hádke tak skoro nepríde domov, tak som sa rozhodla, že ich ešte napíšem doma, teda v Harryho dome.

Dlho som uvažovala nad tým čo by som mala napísať, najťažšie sa mi písalo pre Caru, hlavne preto, lebo bola Harryho kamarátka a vedela som, že ak budem k nej úprimná a napíšem jej prečo odchádzam tak bude veľmi na Harryho nahnevaná, a to nechcem. Nechcem aby som im zničila to, čo budovali dlhé roky.

........

Milá Cara,

Viem, že si prekvapená, že ti píšem list a nejdem za tebou osobne, ale nedokázala by som sa s tebou rozlúčiť. A viem, že by si ma presviedčala o tom aby som ostala a hovorila mi, že sa všetko napraví a všetko bude v poriadku. Ale ja viem, že to tak nebude.

Hlavne chcem aby si vedela, že som si veľmi vážila naše priateľstvo i keď to možno tak v tejto chvíli nevyzerá. Som šťastná, že si moja kamarátka a dúfam, že ňou ostaneš aj potom ako odídem.

Moje dôvody na odchod sú možno pre niekoho banálne, ale ja viem, že by som nedokázala žiť vo svete kde nemôžem byť šťastná a musím byť niekým iným. A to je aj dôvod prečo odchádzam. Chcem si nájsť sama svoje miesto vo svete kde budem môcť bez strachu povedať svoj názor, svoje predstavy a hlavne kde sa nebudem báť toho, že keď začnem fantazírovať o láske tak ma nikto nevysmeje.

Viem, že ma poznáš a aj bez toho aby som Ti to napísala si domyslíš, že dôvodom môjho odchodu je aj Harry. A máš pravdu, ale prosím ťa nedávaj mu to za vinu. On nemôže za to, že ja nie som spokojná s tým, čo nám ponúka Spoločnosť. Nechcem aby si mu to vyčítala. On nemôže za to, že ja som sa rozhodla odísť a nechať to všetko tak, veď obe vieme, že Harryho život nie je aj môj a aj keď sa veľmi snažil aby som sa cítila dobre, nestalo sa tak a preto odchádzam.

Ešte na koniec tak chcem poprosiť aby si dávala na Harryho pozor a hlavne prosím dohliadni na to, aby nezabúdal na svoju dcéru. Viem, že ju miluje ale zároveň viem, že keď sa znovu ožení, tak to bude mať ťažké.

Ani neviem čo by som ti mala na koniec listu napísať, lebo si uvedomujem, že môj list musí už teraz vyzerať čudne. A viem, že si domyslíš, že ho píšem narýchlo a bez toho aby som si všetko premyslela. A vlastne aj môj zbabelý útek je dosť nepremyslení, ale zároveň viem, že to musím spraviť.

Ďakujem Ti za všetko čo si pre mňa spravila a aj to, že si ma ako jedna z mála prijala do Vášho svete. Dúfam, že budeš šťastná.

S láskou

Amara

.............

Mamy a Oci,

Viem, že Vás môj odchod musel prekvapiť a že ste to nečakali, ale stalo sa to, že sa necítim dobre v našom svete. Nedokážem Vám napísať prečo odchádzam a ani to kam odchádzam pretože Vám nechcem spôsobiť nepríjemnosti. Lebo viem, že aj s mojim odchodom budete mať dosť starostí. Nechcem aby ste si mysleli, že je to vaša chyba, alebo že ste ma zle vychovali.

Chcem len aby ste vedeli, že Vám budem navždy ľúbiť a dúfam, že aj vy mňa.

S láskou

Amara

Rodičom som toho chcela veľa napísať, ale nedokázala som to. Vedela som ,že ak by som tam napísala hocičo tak by to mama nepochopila, ale zároveň som vedela, že môj otec ma bude chápať a aj bude vedieť, že mám dôvod na to aby som odišla.

I keď som si myslela, že najťažšie bude všetko vysvetľovať Care, tak som sa mýlila. Najhoršie to bolo s Harrym. Chcela som mu napísať toľko vecí, ale zároveň som mu nechcela napísať nič. Milovala som ho a on ma sklamal. A najhoršie bolo to, že jedna moja polovica nechcela odísť a chcela mu povedať to, že bude otcom, ale tá druhá to nechcela spraviť a ani ho už nechcela vidieť, či počuť. Preto som sa rozhodla, že mu zanechám len stručný odkaz.

Drahý Harry,

Ako si si všimol odišla som. Nie je to len tvoja chyba, ale aj moja, nedokázala som byť manželkou akou by mala byť žena vedľa teba. A ani som takou nikdy nechcela byť. Keď nás osud spojil, tak sa len chcel zahrať s našimi životmi.

Harry dúfam, že mi raz odpustíš a dúfam, že pochopíš, že som to spravila kvôli nám.

S nekonečnou láskou
Amara

Prosím nehľadaj ma

S posledným listom som vedela, že je koniec.

..........

Ahojte,

Ako ste si mohli všimnúť tak sa nám práve skončila jedna etapa tohto príbehu, teraz bude pokračovať ďalšia, ktorú som na začiatku chcela dať do druhej knihy, ale uvedomila som si, že asi bude najlepšie to nechať v jednej a spraviť z toho trošku dlhší príbeh.

Dúfam, že sa Vám časť a aj príbeh páči.

Ďakujem za každé prečítanie, komentár a vote. 

Zakázaná láska ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora