Z myšlienok na prebudili kroky na schodoch. Preto som rýchlo znovu položila list do krabice a strčila ju po posteľ. Presne včas som to stihla, lebo keď som sa vyrovnala tak sa otvorili dvere a v nich sa objavil on.
„Musíme sa porozprávať." Povedal Harry.
Bola som prekvapená z toho, že bol tu v mojej izbe aj keď som vedela, že príde domov, ale myslela som si, že sa mi bude vyhýbať.
„Harry, ja..." nenechal ma ani dopovedať a spojil naše pery.
„prepáč mi moje správanie, prosím. Nechcel som aby to tak skončilo, ale je toho na mňa veľa a ... nedokázal som to v sebe udržať. Prepáč." Povedal keď prerušil náš bozk. Bola som z toho zmätená. Nerozumela som mu. V jednej chvíli sa správa hrozne a v tej ďalšej je to zas on. „Amara, prosím povedz niečo." Povedal keď som bola dlhšie ticho.
„Harry, ja ne-neviem. Nerozumiem ti." Nevedela som čo by chcel počuť. Nedokázala som nad tým pokojne uvažovať a ... bolo toho už na mňa veľa.
„ja viem prepáč. Viem, že som to celé pokazil. Nemal som sa k tebe takto správať ale ... nedokázal som už vystáť tie tvoje otázky a to ako sa všetko kladie iba na moje plecia a ja musím byť vždy k dispozícií. Prepáč, mal som sa viacej kontrolovať ale ... dúfam, že mi to odpustíš." Videla som mu na očiach, že to myslí úprimne. Ale vedela som, že pri najbližšej hádke alebo keď sa znovu spýtam alebo poviem niečo nevhodné tak to dopadne tak isto. A to ma desilo. Bála som sa toho, že by mi mohol znovu ublížiť a že by mi ublížil ešte viacej.
„Harry, ja viem, že máš toho veľa, ale .. toto nám neprospieva." Nebola som schopná o tom všetkom uvažovať. Nevedela som čo mu mám povedať, lebo mi ublížil a veľmi .
„ja viem ale budem sa snažiť aby sa to už nikdy neopakovalo. Nechcem aby si znovu kvôli mne trpela a hlavne nie kvôli mojej práci." Povedal a ja som sa ocitla v jeho objatí. Toto mi veľmi chýbalo. Aj za ten krátky čas som si dokázala na neho veľmi zvyknúť a hlavne na jeho úžasné objatie, jeho vôňu a celkovo na neho. „ja by som bol veľmi rád, ak by sme mohli byť znovu tam kde sme boli aj predtým a aby..." prerušil ho mobil a keď sa naň pozrel tak sa netváril veľmi šťastne a ja som vedela, že sme znovu tak kde sme boli aj na začiatku.
„Večer ťa niekam zoberiem. Posnažím sa ti to všetko vynahradiť ale teraz už musím bežať preč." Povedal, dal mi rýchlu pusu na pery a už ho nebolo. Mala som pocit, že tak ako sa zjavil tak aj zrazu zmizol. A práve vtedy som si prvýkrát uvedomila, že pre neho bude vždy práca predo mnou.
Ale vedela som jednu vec. Ešte predtým si niečo prečítam z denníkov jeho mamy, potrebovala som to. Aj preto aby som spoznala lepšie Harryho a vedela som ,že on mi o sebe nič také neprezradí. A aj keď som ho týmto zrádzala tak som to potrebovala vedieť.
Sadla som si na posteľ a vybrala jeden z denníkov, ostatné som doložila naspäť pod posteľ. Nechcela som aby ich niekto videl okrem mňa. Teda aspoň zatiaľ. Už teraz som vedela, že keď si ich prečítam tak o nich poviem Harrymu. Má právo to vedieť. Veď je to jeho detstvo a jeho matka. Ale vedela som, že keď mu to poviem, tak mi ich zoberie a ja sa potom nič nedozviem.
Opatrne som ho otvorila a pomaly začala čítať.
Aj keď som si začala tento denník písať o dosť neskôr, ale musím do neho napísať všetko už od začiatku. Možno aj preto aby jedného dňa mal možnosť Harry spoznať pravdu alebo aby vedel, že milovať niekoho nemusí byť vždy to najhoršie.
Pamätám si na deň keď som sa konečne dozvedela, že sa budem vydávať. Veľmi som sa tešila na svojho manžela. Hlavne preto lebo som vedela, že naša Spoločnosť a všetko v nej je správne. Teda tak som bola vychovávaná, veď moja rodina patrí do zakladajúcej rodiny nášho systému.
Keď som to čítala tak som sa zarazila. Nevedela som ,že Harryho predkovia boli zakladatelia. A ani som nerozumela tomu, prečo potom máme prezidentku Spoločnosti, keď je tu Harry.
Ale hlavne som vedela, že moji rodičia by nikdy nedovolili aby som sa vydala za niekoho kto by bol ku mne zlý. Veľmi ma prekvapilo keď to nebol niekto ako my, ale mojim manželom sa mal stať niekto chudobný. Aj pre mojich rodičov to nebolo nič úžasné, ale vedela som, že je to správne. Že je to, to najlepšie pre nás všetkých.
Možno to znie teraz ako z rozprávky ale napriek všetkému som sa vydávala z lásky. Vždy bol ku mne milý a úžasný. Bol presne takým akého som ho chcela mať. Až neskôr som zistila, že to všetko na mňa len hral, lebo vedel, že ak sa za neho vydám tak on získa veľkú moc. Že už nikdy sa o nič nebude musieť starať. Vtedy som si myslela, že ma aj on miluje a že prechováva len tie najúprimnejšie city.
Ale to sa všetko zmenilo, keď mi môj otec dal moje dedičstvo. Aj keď presnejšie by bolo, že ho nechal jemu, lebo ja ako žena som nemohla nič robiť. Hoci už vtedy sa ku mne správal inak, ale ja som si myslela, že je to len zo stresu z práce. Myslela som si ,že je toho na neho veľa a preto je taký.
Ale postupne sa začal prejavovať až to jedného dňa skončilo pritom, že už na nič nebral ohľad. Ani na to, že som bola tehotná. vždy mi veľmi rád ukazoval kto je tu pánom domu aj situácie. Stále si pamätám na tej jeho pohľad keď ma zbil a ja som potratila. Vysmieval sa mi. Vraj som neschopná mu priviesť nejaké dieťa na svet.
Len som to čítala a utierala som si slzy z tváre. Nedokázala som pochopiť, že niečo takéto sa ešte mohlo stať v našej Spoločnosti. Veď aj to bol jeden z dôvodov prečo sa všetko zmenilo.
Ale veľmi by ma zaujímalo či o tom vedel Harry. Viem, že nemá ani dobré vzťahy s otcom ale .. možno keby o tom vedel, tak by nemal taký postoj k svojej mame ako má.
Až jedného dňa som mu konečne dala syna. Môj malý Harry sa stal stredobodom môjho vesmíru. A už ma ani nezaujímalo, že ma môj manžel podvádza.
A preto lebo som videla aký je jeho otec som z neho chcela vychovať dobrého muža, a ako sa teraz na neho pozerám aj sa mi to darí. veď má len štyri roky a už je z neho veľký gentleman. A dúfam, že mi v tom nikto nezabráni.
Chcela som sa pustiť do ďalšej stránky ale vyrušilo ma klopanie na dvere.
„Pán Summers Vám čaká dole." Povedala Nancy keď vstúpila do izby.
„Ďa-ďakujem, za chvíľu prídem." Povedala som jej a uvedomila som si, že som stratila pojem o čase. A samozrejme som aj vedela, že Harry nerád čaká a preto som sa musela veľmi ponáhľať.
Dúfam, že sa Vám časť páčila.
ESTÁS LEYENDO
Zakázaná láska ✔
RomanceŽijú vo svete kde je láska zakázaná. Preto si svojich partnerov nevyberajú oni ale vyberá ich stroj partnerstva. Čo sa stane ak stroj vyberie pár aký nie je možné vybrať. Čo sa stane ak spojí životy chudobného dievčaťa a najbohatšieho muža ich sveta...