17.

6.6K 370 5
                                    


„Tak ale to Ti nemohol povedať vážne. Poznám ho a toto by nikdy nespravil." Vedela som, že pre Caru to muselo byť ťažké počúvať čo som jej povedala, ale potrebovala som to niekomu povedať a ona bola jediný človek, ktorému som dôverovala.

„A-ale povedal a ja.... neviem čo si mám o tom myslieť. Myslela som si, že sa aspoň budeme snažiť spolu vychádzať, ale možno to ani nie je možné." Naozaj som nevedela ako to bude, nechcela som si ani predstaviť ako bude vyzerať môj život o pár dní. Len som vedela, že sa mi to nebude páčiť.

„Možno si to len zle pochopila. Možno myslel, že pre Vás oboch pripravuje bývanie niekde inde a.."

„N-nie, povedal, že sa ide sťahovať spoločne aj so svojou milenkou, teda vlastne s priateľkou. A so mnou sa bude stretávať iba na o-oficiálnych večierkoch a spoločenských udalostiach." Nechcela som o ňom hovoriť pred ňou škaredo pretože boli kamaráti a ja som nechcela aby sa na mňa nahnevala a povedala mu to. A on by sa potom ešte rozhodol inak a žiadna svadba by nebola. A tiež som nechcela prísť o dobrú kamarátku, lebo neviem čo by som bez Cary robila.

„Tak ak ti to povedal, tak je to obyčajný debil. A ja mu to vytmavím a poviem mu čo si o tom všetkom myslím." Videla som na nej že ju to nahnevalo a hlavne že ju sklamalo Harryho správanie. Ale nevedela som prečo čakala niečo iné. Nevedela som prečo si myslela, že by chcel byť so mnou.

„T-to prosím ťa nerob. N-nechcem aby vedel, že som ti to povedala."

„Tak mu to nepoviem, ale iba pod podmienkou, že mu to povieš ty."

„A-ale ja neviem čo mu mám povedať." Nerozumela som jej. Ja .. nechcela som aby vedel, že sa kvôli tomu trápim.

„Tak mu to budem musieť povedať ja. Ale neboj sa, nepoviem mu, že si mi to povedala. Pôjdem ho pozrieť a ak je pravda to čo ti povedal, tak potom sa predsa bude musieť baliť a ja sa ho na to úplne nevinne spýtam a on mi bude musieť povedať pravdu." Hovorila to akoby to bolo to najjednoduchšie, ale mne sa zdalo, že najlepšie bude ak ho nechám tak nech si robí čo len chce. Pomyslela som si, že možno to bude najlepšie pre mňa, veď si budem môcť robiť čo chcem a on nebude ku mne zlý.

„A čo ak zistí, že.."

„Nezistí, poznám ho už dlho a viem presne ako na neho. Tak to nechaj na mňa a ja to vybavím." Objala ma a bez ďalšieho slova odišla a ja som tam ostala sama aj so svojimi myšlienkami.

........

„Ale, ale pozrime sa kto to tu je. Čo už konečne dostal Harry rozum a poslal ťa tam kam patríš?" Počula som za sebou známy hlas, ale nevedela som ihneď určiť komu patrí.

„J-ja." Povedala som len keď som sa otočila lebo som sa ocitla v spoločnosti Harryho kamarátky Eleny.

„Och to je ale smutné, že si skončila na ulici, lebo ak koktáš tak si ťa nikdy žiaden muž nevyberie ani len ako milenku." Smiala sa mi a videla som, že ju teší, že mi ubližuje. A vtedy som si uvedomila, že veľa ľudí z Harryho kruhov sú bezcitní ľudia.

„J-ja... neskončila som na ulici. Idem sa vydávať."

„Áno? A ktorý chudák sa nad tebou zľutoval?" Videla som, že sa na to všetkom náramne zabáva a nepáčil sa mi vôbec jej smiech. Vtedy som si znovu uvedomila, že asi nikdy nebudem patriť do Harryho sveta.

„Harry." Povedala som jej jednoducho a videla som, že ju to veľmi zarazilo a prekvapilo. Určite nečakala, že niekto ako on si nakoniec môže zobrať niekoho ako som ja.

Zakázaná láska ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora