Rozdział 19

1K 30 2
                                    

-Był dla mnie jak starszy brat. Tylko on umiał sprawić, że uśmiechałam się bez powodu.
-Teraz nie masz już kogoś takiego ?
-Mam.
-Kogo ?
-Ciebie.
-Cieszę się, tylko chce żebyś coś wiedziała. Jesteś dla mnie ważna, naprawdę kocham cię i dlatego nie pozwolę ci nigdy związać się z kimś takim jak ja.
-A jeżeli ja chce ciebie ?
-Vic...nawet nie wiesz jak bardzo ja potrzebuje ciebie i właśnie dlatego nie możemy być razem.
-Zabawne.
-Co ?
-Jak się obudzę nie będę nic pewnie pamiętać. Jestem zalana w trzy dupy. Powiedziałam coś co jest prawda i tylko ty będziesz na tym cierpiał. Przepraszam.
-Spokojnie, radzę sobie z bólem.
-Pocałuj mnie.
-Co ?
-I tak nie zapamiętam, a ty będziesz miał ciekawsze wspomnienia z imprezy.
Nie czekał aż powtórzę. Jego usta znalazły się na moich. Były miękkie i zimne. Gdy się jednak połączyły od razu całe moje ciało ogarnęło ciepło. Całował zachłannie ale jednocześnie delikatnie, jakby bal się, że zniknę. Nie chciałam przerywać, ale zaczęło brakować mi więc musiałam. Odsunęliśmy się od siebie patrząc sobie w oczy.
-Wiesz, że masz cudowne oczy Draco ?
-Chciałbym, żeby były w połowie tak piękne jak twoje.
-Twoje są oryginalne. Wszyscy mówią, że zimne, ale ja widzę w nich ciepło.
Tylko pocałował mnie w czubek głowy i znów zaczął patrzeć na horyzont.
Oparłam głowę o jego ramię. Nawet nie wiem kiedy ale usnęłam w takiej pozycji.

_________________________
Piszcie śmiało komentarze xD czekam na nie 😂

 Promise ||Draco MalfoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz