Epilog

1.4K 36 15
                                    

*5 lat później*

Stoję w białej sukni i długim welonem,przed ogromnym lustrem.

Obok mnie są moje trzy najlepsze przyjaciółki i dziś druhnę na moim ślubie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Obok mnie są moje trzy najlepsze przyjaciółki i dziś druhnę na moim ślubie. Gini, Pansy i Hermiona. Kocham je jak siostry. Za pare chwil moje nazwisko będzie brzmiało Malfoy. Czuje się z tym cudownie. Kocham Draco i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Jego ojciec polubił mnie. Jego matka mnie wręcz uwielbia tak jak ja ją. To Lucjusz mnie dziś poprowadzi przez ołtarz. Żałuje, że nie będzie ze mną tu moich rodziców i Cedrika, ale mam nadzieje, że gdziekolwiek trafili, jest im dobrze i mogą zaznać spokoju. Do pokoju wszedł Lucjusz i wyrwał mnie z rozmyśleń. Z uśmiechem na twarzy odwróciłam się do niego. On tez się uśmiechnął co zdarzało się dość rzadko.
-Cieszę się Victorio, że już niedługo będziesz należeć do naszej rodziny.
Nie odpowiedziałam tylko, przytuliłam go, jak niegdyś przytulałam własnego ojca.
-Draco czeka już. Nie róbmy z niego pośmiewiska.
Oboje się zaśmialiśmy.
Ceremonia była cudowna. Byli wszyscy ważni dla mnie ludzie. Gdy z Draco wymienialiśmy się obrączkami poczułam przyjemne ciepło na sercu. Pocałunek nie był długi ale pełen miłości. Kochałam go, kocham i będę kochać do śmierci.

*Kolejne 5 lat*
-Tato! Tato! Tato!
-Tak Scorpius ?
-Mama kupiła mi zwierzątko!
-Jakie ?!
-Białą fretkę! Jest cudowna!
-No zabije ją.
-Oj no Draco...nie złość się tak fretko ty moja.
-Chcesz żeby moja trauma się powiększyła?!
-Oj już spokojnie. Patrz jak twojemu synkowi się ona podoba.
-Przestań się z tego śmiać! Nawet nie wyobrażasz sobie co ja wtedy przeżyłem...

Mimo trudnych początków mogę śmiało powiedzieć, że moje życie jest idealne. A moja rodzina to najcudowniejszy dar od życia jaki otrzymałam.



_________________________
Dziękuje każdemu kto dotrwał do końca opowiadania. Mam nadzieje że było warto czytać a jeżeli ktoś chce historię Scorpiusa to pisać śmiało. Pozdrawiam z całego serduszka 💕💕💕

 Promise ||Draco MalfoyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz