-Pans powinnyśmy wychodzić. Pewnie na nas czekają.
-Już chwilka.
Zanim dziewczyna wyszła z łazienki ja skończyłam prostować włosy. Ogólnie miałam na sobie:Makijaż:
Włosy tylko wyprostowane:
Pansy wyszła i mnie po prostu zamurowało. Miała na sobie czarną obcisłą sukienkę z rozcięciem wzdłuż lewej nogi, do tego czarne szpilki i mocny makijaż.
-Wyglądasz cudnie Pan.
-Przy tobie to się nawet nie umywam.
-Oj to zdecydowanie nie prawda.
-Nie czas na kłótnie.
-Racja. Idziemy.
Wychodząc zauważyłam chłopaków na schodach. Stali do nas tyłem.
-No dłużej się nie...wooo. Cofam wszystko.-Blais był wpatrzony w Pans jak w największy cud świata. Na co tylko się zaśmiałam cicho.
Potem spojrzałam na Draco. Miał na sobie czarny garnitur i czarną koszulę. Niby taki prosty strój ale wyglądał bosko. Włosy miał w tym swoim artystycznym nieładzie. Gdy się do mnie uśmiechnął, mimowolnie to odwzajemniłam. Pans i Blais poszli przodem. Draco wziął mnie pod rękę.
-Wyglądasz cudownie.
-Dziękuje. Ty tez niczego sobie.
-Tylko niczego sobie ?
-Hmm nie chce cię rozpieszczać za bardzo.
W dobrych humorach weszliśmy do Wielkiej Sali. Wyglądała cudownie. Sporo ludzi zdziwiło się, że to ja przyszłam z Draco, bo przecież on sypia z Astorią a ja jestem ta miła Ślizgonka.
-Ludzie się na nas gapią.-Na te słowa Draco objął mnie ranieniem.
-Są po prostu zazdrośni.
Znowu uśmiech pojawił się na mojej twarzy. Było to cudowne uczucie uśmiechać się bez większego powodu. Dawno tego nie robiłam.
Zaczął się pierwszy kawałek. Wolny. Draco nawet nie pytał a od razu zabrał mnie na parkiet.
-Ostatnio dużo razem tańczymy.
-Pamiętasz ?
-Czemu miałabym nie pamiętać ?
-Mówiłaś, że mało co pamiętasz z naszych imprez.
-Hmm niektóre rzeczy kojarzę ale potem o nich gadam i często mam nadzieje że to zdarzyło się naprawdę, żeby nie wyjść na dziwną.
-Coś jeszcze pamiętasz ?
-Reszta możliwe, że jest już moimi snami.
-Aż tak piękne ?
-Nawet nie wiesz jak bardzo.
Wtuliłam się w niego i tak tańczyliśmy. Nie powiem mu przecież, że wydaje mi się, że powiedziałam ciut za dużo i całowaliśmy się jak byłam pijana. Chociaż całowaliśmy się tez jak byłam trzeźwa. W sumie to ciekawe....________________________
Dalsza cześć balu już...Niebawem 😂
CZYTASZ
Promise ||Draco Malfoy
RomanceSpojrzałam w jego oczy. Były przepełnione smutkiem ale i miłością. Kochałam to stalowe i nieprzeniknione spojrzenie. -Obiecaj mi coś.-wyrwał mnie z zamyślenia.-Gdy to wszystko się skończy, zaczniemy tak jak powinnismy. Czy Draco Malfoy dowie się co...