Félreértés

224 15 1
                                    

Este 1/2 11 körül Anna felhívott de nem volt vele minden rendben sírt nem tudott beszélni Martinnal azonnal tudtuk hogy valami nagy baj van. Hívtunk egy taxit. Mikor odaértünk Annához az ajtó tárva nyitva volt, igaz hogy még nem olyan régóta ismerem Annát de tudom hogy gyűlöli ha nyitva van az ajtó a stúdióba is mindig becsukja. Mikor beljebb léptünk hallottunk egy ordítást a fürdőszobából. Mind a ketten megijedtünk. Martin a konyha fiókból elővett egy hegyes kést mivel nem tudtuk hogy mivel vagy kivel van dolgunk. Felmentünk az emeletre, és berontottunk a fürdőszoba ajtaján. Nem számítottunk arra látványra ami ott fogadott minket. Anna a sarokba kucorgott a szeme alatt egy hatalmas nagy lila folt az arca piros volt, mivel megütötték. Vele szembe pedig ott állt Brad. Nem hittünk a szemünknek, Brad megütötte Annát. Martin azonnal lefogta Bradet én pedig Annához rohantam, szegény összeomlott teljesen. Martin nem gondolta volna Bradről, hogy képes lenne bántani Annát (Martin ismerte Bradet mert kiskorukba az apja csinált Brad nagybátyával duettet). Annát felsegítettem a padlóról és levittem a konyhába ott a hűtőbe kerestem valami fagyasztott zöldséget és azt tettem a szeme alá. Martin addig Bradel beszélgetett mert sikerült lenyugtatnia. Kiderült hogy Brad nagyon féltékeny Olivérre mivel mikor Annával lefeküdtek aludni látta hogy Olivér írt Annának, hogy randizna-e vele. Brad egyből arra következtetett hogy Anna megcsalja ezért begurult. Bradről azt tudni kell hogy imádja Annát, de sajnos keveset látják egymást mivel Brad New Yorkban él Anna pedig Californiában. Mikor Martinnal beszélt Brad, lejöttek hozzánk, Brad beszélni akart Annával, viszont Anna a hátam mögé bújt és nem akart szóba állni Bradel. Martinnal egymásra néztünk és nem tudtuk mit tegyünk, ezért Martin Bradet a nappaliba vezette én pedig Annát. Leültettük őket a kanapéra és mi ott maradtunk velük. Közben mondtuk nekik, hogy beszéljék meg most a dolgaikat. Fogalmazzunk úgy hogy hajnali kettőig ott voltunk náluk, mire rendeződtek köztük a dolgok Anna megbocsátott Bradnek, igaz hogy megütötte de teljes szívünkből szerették egymást. Anna azt mondta hogy ad neki még egy utolsó esélyt. Miután végre hazamehetünk Martinnal, befeküdtünk az ágyba de nem voltunk fáradtak. Egész este illetve reggel beszélgettünk.  Martin elmondta hogy soha de soha nem ütne meg és mindennél jobban szeret. (Annyira imádnivaló volt, lehet valakit ennyire szeretni mint ahogy én szeretem Martint? Mikor elfáradtunk elaludtunk és reggel arra keltem hogy szorosan magához ölel mintha félne attól hogy elmegyek hogy otthagyom pedig ez soha nem fog megtörténni.) reggel kilenckor keltünk föl de nagyon fáradtak voltunk ma úgyse lesz forgatás, mivel kaptunk egy szabadnapot. Arra gondoltunk hogy még alszom délig aztán rendelünk pizzát utána filmezünk egyet kicsit romantikázunk aztán egy jó nagyot alszunk. Hát ebből az lett hogy tízkor keltünk föl mivel valaki csengetett. Kikecmeregtünk  az ágyból felvettük a köntösöket, majd lesétáltunk és ajtót nyitottunk. Olivér volt az. Nem tudtam hogy hogy kerül ide és azt se tudtam hogy honnan van meg neki a címem. Láttam Martin arcán hogy ideges lesz, kicsit szorosabban magához ölel és le se veszi a szemeit Olivérről.

Remélem tetszett nektek ez a rész is, megpróbálom minél hamarabb hozni a következőt!!!!!!♥️♥️😘

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now