Egyszerűen nem tudtam elaludni, túlságosan izgatott voltam + görcsölt a hasam mert féltem, hogy valamit elfelejtettem. Martinnal felírtuk egy listára ami kell illetve amit már bele tetünk a bőröndbe. Legalább már 10-szer átnéztem a listát, de nem tudok megnyugodni.Hajnali fél 4-kor fog indulni a repülő gép ezért kb. 2-kor felkeltettem Martint mert elaludt.
-Hahó, Martin! Kelj fel mert indulunk!-simogattam meg az arcát.
-Kellek már, mrs. Draven.-mondta egy pimasz vigyorral az arcán. Majd megfogta a kezemet és lehúzott az ágyra és megcsókolt. Mikor már kiromantikáztuk magunkat felkeltünk és elkezdtünk készülődni. Gyorsan felöltöztünk majd elővettem egy kistáskát és beleraktam az útleveleinket meg pénzt illetve a telefonjainkat.( a repülőjegyek nem nálunk hanem Norbinál vannak)Martin hozta a börőndöket, én meg a kistáskát plusz még két sport tagyót. Kimentünk a lakásból es beültünk egy taxiba ami egyenesen a reptérre vitt minket. Anna már ott áldogált Norbival és a stábtag többi tagjával. Ahogy meglátott Anna a nyakamba ugrott, de úgy hogy elestünk.
-Sziaaa!-mondta vigyorogva.( Anna egy kész energia bomba)
-Szia!-mondtam mosolyogva és közbe feltámaszkodtam a földről.
-Hoztam neked kávét, mert gondoltam, hogy nem ittál.-mondta majd a kezembe nyomta a kávét.
-Köszi!-mondtam hálásan majd megöleltem.
-És ő ki?- mutatott Martinra.
-Ő, de buta vagyok be se mutattalak titeket egymásnak. -mondtam.
-De valahonnan ismerős.-mondtam.
-Szóval Anna ő itt Martin a forgatásról lehet ismerős el szokott kísérni és a nézőtérben szokott ülni.-mondtam, majd Martin és Anna kezetfogtak és bemutatkoztak egymásnak. Ezek után kicsit beszélgettünk majd megékezett Lara és magával hozta Davet is. Olyan cukik voltak, Dave felkapta Larát és megcsókolta. Mikor odaértek hozzànk Lara mindenkinek bemutatta Davet.
-Szia, Dave vagyok!-mondta,majd rám mosolygot.
-Szia, én Luszi vagyok!-mondtam.
Szimpatikus volt. Láttam, hogy Larával boldogok együtt. Elkezdtünk beszélgetni, de aztán megjött az a személy akit nagyon nem vártunk. Olivér.REMÉLEM TETSZIK!❤️
YOU ARE READING
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...