Veszekedés

124 9 5
                                    

-De mégis, hogy??? Kitől??? Mikor???-halmozta el kérdésekkel Leni.
-Hát..tudod anya mikor két ember szereti egymást...-kezdett bele Leni.
-Nee,nee folytasd! Tudom hogy hogy lesz a gyerek, de kitől van???? -idegeskedett anyu.
-Az apa....Olivér.-nyögte ki Leni.
-Az meg kicsoda???-szikrázott apa szeme.
-Hát,ő Luszival dolgozik, az egyik főszereplő a filmben és hát...öm egymásba szerettünk.-magyarázta Leni, erre apa és anya rámnézet.
-Én személy szerint gyűlőlőm...-kezdtem bele,de Leni boci szemekkel nézet rám.-akkarom mondani nekem nem szimpatikus de Lenivel nagyon aranyosak.-nyögtem ki. Anya és apa egymásra néztek majd Lenire.
-Hány hetes terhes vagy?-kérdezte apa.
-1 és fél.-hajtotta le a fejét Leni. Mindenki Olivérre nézet, apa szemei szikrákat szortak, anya Leni kezét fogta, Leni lehajtott fejjel ült, Martin pedig a derekamat szorosan átkarolta.
-Ő az a bizonyos Olivér?-mutatott az ágy mellett álló Olivérre.
-Igen..-motyogta Leni. Hirtelen apa ökölbe szorította a kezét és bemosott Olivérnek egyet.
-Te rohadt kis szarházi! Mit műveltél a lányommal?!!!-ordította. Még sose láttam ilyen dühösnek, de úgy látszik anyu se mivel az arca teljesen lefehéredett. Mindenki sok hatása alatt volt ezért nekem kellett cselekednem. Odamentem apához és Olivérhez majd szét szedtem őket.
-Elég legyen!-kiálltottam.-Most álljatok fel mind a ketten és apa te menj oda anyához, ez az undorító ember pedig üljön le abba a székbe.-utasítottam őket.
-Szóval akkor ő Olivér?-kérdezte anya.
-Igen.-mondta Leni.
-Mióta ismeritek egymást?-kérdezte kedvesen anya.
-Hát nagyjából két hete.-felelte Leni. Apa szemei fent akadtak.
-Mi van??????-ordította.
-2 hete vagytok együtt de máris teherbe ejti a lányomat ez a görény!-kiabált apa.
-Apa kérlek nyugodj meg!-próbálta csítitani Leni.
-Hogy nyugodjak meg mikor ez a tetű teherbe ejtett?-üvöltötte.
-Kérem ne idegeskedjen! Lehet hogy csak pár hete ismerjük egymást de nagyon szeretem a lányát. Ha megszüli a gyermeket akkor gondoskodunk majd róla és eltudom tartani a lányát és a babát is mivel jól fizető állásom van.-mondta Olivér.
-Rendben értem viszont miből gondolod azt, hogy ez a gyermek meg Leni hozzád költözne???-idegeskedett apa.
-Hát...tudja..csak......gondoltam..hogy...-kezdett bele Olivér,de apa közbe vágot.
-Hogy??? Hogy mit??? Hogy majd hozzád költözik a lányom??? Hogy majd te neveled fel az unokámat???? Hogy majd feleségül veheted a lányomat???-kérdezte apa ökölbe szorított kezekkel.
-Igen uram, én szeretném ha a lánya a feleségem lenne és ha velem élne. Szeretném felnevelni a gyermekemet és szeretném ha ezt elfogadná.-mondta Olivér.(bár ne tette volna)

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️❤️❤️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!!❤️❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now