-Ártatlan!Szabadon távozhat!-csapott a bíró az asztalra. Úgy èreztem végre monden rendben van az életünk kezd egyenesbe jönni! Láttam,hogy Martin ott keres a tömegbe,viszont nem vett észre ezért intettem neki.
-Sikerült!-mosolygott,majd megölelt.
————Viszont most álljunk meg egy percre és pörgessük vissza az időt egy hétel ezelőtre———
Szóval hétfő reggel hívták Martint,hogy megvizsgálták a testet és megtudták álapítani, hogy miben hunyt el az édesapja. Viszont, elkellett utaznia,hogy bizonyítani tudja az anyja ártatlanságát,így elkellett búcsúznom tőle. Na de itt kezdődtek a próblémák.
-Szeretlek!-mondtam mosolyogva,majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Én is!-mosolygott.
-Gyertek már,mert el fogunk késni!-kiabált apa a kocsiból.
-Jó,jó egy pillanat!-szóltam vissza neki,mire csak a szemeit forgatta.
-Hiányozni fogsz!-öleltem meg.
-Te is nekem,de csak csütörtökön már itton leszek! Igérem!-mondta,majd megcsókólt. Miután elengedtük egymást,ki kísértem a kocsiig,majd nyomtam az arcára egy puszit és elmentek. Olyan rossz volt láttni,ahogy kihajt a kocsi a garázsból és elmegy. Sóhajtottam egy nagyot,majd bementem.
-Kicsim! Figyelj segítened kéne! Az egyik ügyfelem aki eddig egy közeli kis településen élt beköltözik a városba és megkért,hogy segítsek neki meg van egy kis elintézni valónk is munka szempontjából. Ezért megszeretnélek kérni,hogy amig mi dolgozunk addig körbe vezetnéd a fiát?!-hadarta.
-Öm...részemről oké.-vontam meg a vállamat.
-Remek! Szóval Raymondnak hívják és ha jól tudom két évvel idősebb nálad,de most menj fel és készülödj el mert kb. 10 perc múlva indulunk.-mondta anya. Bólintottam,majd felszaladtam a lépcsőn és felvettem valami válalható ruhát,majd lementem.
-Kész vagyok.-mondtam karba tett kezekkel.
-Okés,ülj be a kocsiba egy perc múlva megyek.-felelte anya,majd bement a szobájába. Engedelmesen beszáltam az autóba. Arra gondoltam amíg nem jönn addig hallgatok valami zenét,így hát bekapcsoltam a magnót. Éppen a Happyland című szám szólt mikor megszakították az adást.
-Figyelem,figyelem!!!!Most értesültünk arról,hogy egy Londonba tartó gép meghibásodott és lezuhant...-mondta a rádióba egy nő. A szívem kihagyott egy ütemet, lesápatam és a tenyerem elkezdett izzadni. Hiszen Martin is Londonba ment....mivan akkor ha az a gép zuhant le amin ő ült. Azzonal a telefonomhoz kaptam és tárcsáztam Martint,de nem vette fel........REMÉLEM TETSZIK!!!!❤️❤️❤️❤️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMNETELJ!!!❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...