Romantika

88 9 1
                                    

Egész nap görcsölt a gyomrom. Reggelizni se bírtam. Martin furcsálta is hogy nem eszem.
-Mi a baj Luszi?-kérdezte komolyan.
-Semmi.-feleltem. Tudtam hogy ez az a szó amivel írtora ki tudom borítani.
-Nem eszel vagyis van valami gond.-nézet bele mélyen a szemeimbe.
-Semmi. Csak hát...izgulok Leni ikrei miatt.-hazudtam gyorsan.
-Jaj,szívem nem kell! Egészségesek lesznek azok a csöppségek!-mosolygott,majd nyomot egy puszit a homlokomra. Gyorsan bekaptam pár falatot,hogy Martin ne fogjon gyanút,hogy fülentettem neki. Miután megreggeliztunk visszasétáltunk a szobánkba és elkezdtünk készülödni.
-Mit kell víselni egy bírósági tárgyaláson?-kiabáltam Martinnak.
-Fehér parókát és fejete köpenyt.-mondta nevetve,mire én csak a szemeimet forgattam.
-Oké akkor felveszek egy blúzt illetve egy fekete szoknyát.-mormogtam. Kb. 10 perc múlva mind a ketten készen lettünk. Martin egy fekete öltönyt és nadrágot viselt. Barnás haját hátra zselészte. Úgy nézet ki mint egy szexi üzletember.
-Szia.-csókóltam meg.
-Ennyire jól nézek ki?-kacsintot rám,majd visszacsókólt.
-Nem, csak megnéztem,hogy áll az új vörös rúzsom rajtad.-nevettem el magamat,mire Martin meglepedten bement a fürdöbe,hogy megnézze miről beszélek.
-Na jó! Most nagy bajban vagy!-húzta résnyíre a szemeit és gúnyosan rám vigyorgott. Egyből tudtam mit akar ezért kivágtam az ajtót és beszálltam az éppen kinyiló liftbe. Sajnos nem voltam elég gyors mivel Martin éppen becsúszott mellém.
-Nem menekülsz!-mondta,majd magához húzot és finoman beleharapot az ajkaimba.
-Aucs!-kiáltottam fel,de valójában nem fájt. Martin erre csak a szemeit forgatta.
-Tudod,hogy mennyire szeretlek?-kérdezte mosolyogva.
-Hát ha egy tízes skálan kéne pontoznom talán 100?-néztem rá ártatlanül,mire elnevette magát,majd megcsókólt.
-Mi lenne ha este elmennénk vacsizni?-kérdezte,miközben kezét rákulcsolta az enyémre.
-Benne vagyok.-mondtam csillogó szemekkel. Ekkor kinyílt a lift ajtaja és kiszáltunk. Martin gyorsan fogott egy taxit és elmentünk a bíróságra.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️❤️❤️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!!❤️❤️❤️🌟🌟🌟🌟🌟

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now