A vád

102 10 0
                                    

A forgatás gyorsan eltelt. Nem történt semmi izgalmas se. Mivel apu dolgozik,ezért taxival menten haza. Egész úton Martin járt a fejembe. Vajon mért kellett olyan sűrgősen elutaznia? Valami baj történhetett? Mivan ha megsérült?A gyomrom görcsbe rándult és teljesen lefehéredtem.
-Megérkeztünk.15$ lesz.-szólalt meg a taxis. Gyorsan kiszáltam,majd oda adtam neki a pénzt és bementem a házba. Ledobtam a táskámat ,majd felmentem a szobámba. Nem hittem a szememnek! Ott volt Martin!!!
-Luszi!-mondta,majd odajött hozzám és megcsókólt.
-Hol voltált?-toltam el magamtól.
-Hát....az anyukám hívott,hogy baj van.-sóhajtotta.
-Mi..milyen baj?-kérdeztem ilyedten.
-Tudod apám halála után, mindenki azt hitte,hogy apámat  anyám ölte meg a pénze miatt. Ezért anyámat leakarják csukni. Tegnap reggel el kellet utaznom,mivel anyámat bíroság elé állították. Meg kellett védenem. Ez sikerült is. Nem ítélték el.....még.-sóhajtott.
-Mi van?-akadtam ki.-Az anyád nem ölte meg az apád!-értetlenkedtem.
-Hát pont ez az.-rogyott le az ágyra,és az arcát kezeibe temette. Odamentem hozzá,majd leültem mellé.
-Nem lesz semmi baj.-simogattam a karját. Szegény Martin! Nemrég vesztette el az apját és most meg az anyját le akarják csukni?! Ez olyan,igazságtalan! Odabújtam hozzá és szorosan megöleltem.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️❤️❤️ HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT!!!❤️❤️❤️ BOCSI HOGY EZ ILYEN RÖVID LETT!!!❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now