Egy esély

336 20 0
                                    

Már eltelt két nap mióta Martinnal együtt vagyunk. A mai reggel is úgy ahogy kezdődött mint a többi, ám mikor felkeltem megcsörrent a telefonom és a nővéremnek a menedzsere szólt bele. Azt mondta, hogy lenne egy film lehetőség még hozzá főszerepben. Először nem tudtam mit is mondhatnék. Hiszen ez egy filmes főszerep és én nem vagyok tapasztalt ennyire illetve nincsen színészi véna nem csak a nővéremnek aki most kórházban van. De végülis elfogadtam a lehetőséget, miután letettem a telefont és megbeszéltem Lenni ügynökével,hogy mikor lesz a forgatás. Vissza bújtam Martin mellé Martin átkarolt és cukin a szemembe nézett és azt mondta jóreggelt. Elújságoltam neki a nagy lehetőséget azonnal Martin is örült ám megkérdezte hogy miről szól a történet amit még én se tudtam de ami ezután történt az egy életre megjegyeztem. Mivel átküldték a forgatókönyvet és a film címe nem más volt mint a szerelem rabjai na persze hogy Martin kiakadt amint meg látta hogy a 10. oldalon máris csókjelenet van. Mondtam neki hogy semmi oka a féltékenykedése mert nekem csak ő az egyetlen fiú az életembe ám ő beszélni akart a film rendezőjével. Nem hittem a saját fülemnek most komolyan azt mondta hogy beszélni akar személyesen a film rendezőjével???? Azért nem lehet ennyire féltékeny és nem annak ismert meg hogy mindenféle fiúval együtt vagyok mivel nekem ő az első fiúm. Martin egész nap duzogott nem lehetett vele beszélni de még hogyha hozzászóltam akkor rám se nézett. Keztem már megunni ezt a dolgot és én is be durcaztam. Martin este mellém bújt ám mivel én is durcis voltam mivel egész nap hozzám se szólt és rám se nézett ezért lehúztam róla takarót és az egy másik végébe húzódtam. Azonnal rájött hogy én se vagyok a legjobb kedvembe ezért átkarolt a szemembe nézett és megcsókolt. Én azonban nem csókoltam vissza ez neki is feltűnt és meg csikizett na persze hogy elnevettem magam ki nem neveti el magát mikor megy csikizik. Utána már engedtem Martin csábító erejének és visszacsókoltam utána pedig elaludtunk. Másnap az ébresztőnek a hangos rikácsolássára keltem nem tudtam érte jutottam be az ébresztőt de ahogy kinyitottam a szemem eszembejutott hogy ma van a forgatás első napja. Azonnal össze készülődtem felvettem a táskámat és szólt a Martinnak hogy elmentem a forgatásra. Ám Martin azonnal összekészülök és azt mondta hogy ő is jön velem. (Biztos nem féltékeny) odaértünk a stúdióba és rögtön fogadott minket egy szőke hajú lány a neve Kata volt. Elvezetett engem az öltözőig Martin pedig a nézőtér be. Az öltözőben egy Stay liszt várt aki egy fekete pulcsit és egy fehér nadrágot adott rám. Utána átmentem a fodrászhoz és a sminkeshez kivasalták a hajamat és lófarokba kötötték a sminkes pedig megcsinálta a sminkemet nem volt nagy durranás és csak lealapozószta és egy minimális szempillaspirál tet rám illetve egy kis csillogós szájfényt. Találkoztam a filmrendezőjével a folyosón és azt mondta hogy fél perc múlva legyek a stúdió központjába. (Hogy legyek ott a stúdió központjába mikor a se tudom hogy ez a folyosó hová vezet és a se tudom hogy egyáltalán hol van a vécé) Na de mindegy is nagyjából el igazították és Pikk-Pakk ott voltam a stúdió központjában, láttam hogy ott van a nézőtéren Martin és találkoztam a kollégáimmal is akik el is fog dolgozni a filmben nagyon szimpatikusak voltak nekem a legjobb barátnőmet Lara fogja játszani. Laranak szőke haja van kék szeme és bikini modell alakja a filmben mint mondtam ő fogja alakítani a legjobb barátnőmet akivel mindent meg tudunk beszélni ám összeveszünk utána kibékülünk és megy tovább a dráma. Aztán találkoztam adtam Oliverrel aki a szerelmed fogja játszani a filmben. Magas barna szemű és barna hajú fiú. Kigyúrt teste el és elképesztően szép mosoly el mikor bemutatkoztam neki éreztem magamat Martin szúró pillantását. Utána összefutottam az örök ellenségemmel aki igazából tök jó fej és a filmben Evelin nek hívnak a való életben pedig Annának nagyon rendes tök jól megértjük egymást. Pár perc múlva a rendező beült a székébe és elkiabáltam magát hogy kezdjük. Leforgattuk az első öt oldalt és következett ezután egy hosszú szünet. Elmentünk ebédelni együtt a szereplőket + Martin és jót beszélgettünk. Ám végig éreztem a feszültséget mivel én Oliver és Martin között foglaltam helyet. Miután végeztünk és lejárt a szünet is elérkeztünk a következő öt oldal hoz. Hamarosan elérkeztünk a 10. oldalig ahol megtörténik az első csók jelenet Martinnak láttam hogy megfeszül az összesizma és ökölbe szorítja a kezeit. Miután megtörtént a csókjelenet Martin azonnal lejött megfogta a kezem és ő is hosszasan megcsókolt.(Kicsit se féltékeny) ezután hazamentünk és én kidőltem az egész napos forgatás miatt mondtam Martinnakhogy bújjon oda mellém de csak leült a tv elé és nézett bambán. Nagyon megbántott hogy azt feltételezi rólam hogy én majd Olivérrel fogok járni meg hogy direkt hosszasan csókolóztunk mikor es csak volt 5 mp kb. nem értem egyszerűen hogy mi baja van. Remélem holnap majd megbékél.

SZIASZTOK REMÉLEM TETSZIK MOST EZ NEM VOLT TÚL IZGALMAS DE A KÖVI AZ LESZ!!! Ha tetszet akkor lécci kommenteljetek!!!

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now