Döbenet

109 10 0
                                    

Már eltelt egy hét mióta Olivér betört hozzánk. Arra gondoltam,hogy meglátogathatnánk a nővéremet.
-Martin! Gyere már!-mondtam miközben már bent ültem a taxiba.
-Jó, jó megyek már egy pillanat!-mormolta. Végre beült a taxiba.(természetesen mellém a hatásó ülésre ült és átkarolt) Egy fél óra múlva meg is érkeztünk a kórházba, viszont fogalmam se volt hogy hol van a nővérem, ezért egy szembe jövő orvost megkérdeztem.
-Jónapot,szeretném megkérdezni,hogy Leni Storm melyik kórteremben van.-mondtam.
-A 12.-ben.-válaszolta hidegen majd elviharzott. Mikor végre megtaláltuk a nővéremet, ovatosan bekopogtunk majd szép lassan bementünk, de ami ott volt arra nem számítottunk. Leni egy nagy puha ágyon feküdt a lába felporcolva, a tv-ben éppen a kedvenc sorozata ment és csokit zabált mellete pedig ott állt OLIVÉR!!!!! Mind a ketőnk banbán bámúlt előre.
-Jaj,sziasztok!-köszönt a nővérem. Odamentem hozzá megöleltem,de még mindig sokkos állapotban voltam. Hirtelen megszólalt Martin.
-Ez meg mit keres itt?-bököt Olivér felé.
-Ó,ő a barátom Olivér. Nagyon rendes és kedves srác.Imádom!-mondta,majd elpirult és megcsokólta Olivért. Martinnal most még jobban le voltunk sokkolodva.
-Mi????Ti együtt vagytok????Mióta????-halmoztam el kérdésekkel a nővéremet.
-Elösször is, igen együtt vagyunk már lassan egy hete.-mondta nyálasan.
-De hát ez egy rohadék!-mondta Martin. Erre Leni észrevette,hogy Martin és én teljesen készen vagyunk.
-Mért rohadék? És ti ismeritek egymást?-értetlenkedet.
-Hát képzeld a húgodat és engem terorizál, cseszeget és nem utolsó sorba Luszit még zaklatja is. Ó és legalább 2-szer betört a házatokba! És igen ismerjük egymást mert abba a filmben játszik ahol Luszi.-magyarázta el Martin. Leni elfehéredet. Nem tudta mit tegyen.
-Luszi ez igaz?-kérdezte remegő hangon.
-Igen.-válaszoltam határozottan.
-Kérlek kimenétek 5 percre amíg én beszélek Olivérrel.-mondta.
-Oké.-mondtam,majd kimentünk a várakozóba.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️❤️❤️HA TETSZIK AKKOR KOMMENTELJ ÉS DOBJ EGY CSILLAGOT!!!❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now