-Martin itt vagy?-kiabáltam.
-Igen...-mormogta a túloldalon.
-Ez az egész saj egy hatalmas félreértés! Azt a fiút Raymondnak hívják és anyu egyik munkatársának a fia. Megkért,hogy vezessem körbe Rayt mert most költöztek ide. Ennyi történ!-magyaráztam.
-Biztos...-kérdezte félénken Martin.
-Igen! Te is tudod nálad jobban senkit se szeretek!-mondtam mosolyogva.
-Én is hihetetlenül szeretlek!-felelte nevetve.
-És miujság? Haladt valamennyit az ügy?-érdeklődtem.
-Alig valamennyit...-sóhajtott.-Viszont nagy hírem van!-mosolyodott el.
-Mégis mi?-kérdeztem kívámcsian.
-Pakolj be,mert holnap reggel 9-kor jössz utánam Londonba!-kiáltotta.
Köpni,nyelni nem tudtam.
-Hogy mi?-kérdeztem vissza.
-Holnap jösz utánam!-mondta lelkesen Martin.
-De mégis hogy? Mikor? Ki?-dadogtam.
-Figyelj Luszi! Most pakolj be és menj aludni! A szüleiddel már beszéltem. Apád kivisz a reptére reggel 7-kor. Majd ott beszélünk. Oké?-mondta szép lassan.
-Oké.-válaszoltam,majd elbúcsúztunk és leraktuk. Elkezdtem pakolni. Beraktam 3 rövid és 1 hosszú nadrágot meg pár pólót és egy pulcsit hisz ki tudja milyen idő lesz.
—————Másnap reggel—————
Az ébresztőmre riadtam fel. Mikor már nagyjából tudtam,hogy hol vagyok,összekészűlődtem és lementem reggelizni. Hirtelen megcsörrent a telefonom. Leni hívott.
-Szia!-köszöntem miközben egy kiflit csócsáltam.
-Luszi...-mondt elhalo hagon. Egyből megakadt a falat a torkomon.
-Mi a baj? Mi történt? Olivér? Házaság? Terhesség? A baba?-árasztottam el kérdésekkel.
-A baba....illetve...a...bab...ák...-suttogta.
-Hogy mi van?-kérdeztem vissza. Nem tudom mért,de az utobbi időben elég nehéz a felfogásom.
-Ikreim lesznek....-mondta ki Leni tisztán és érthetően.
-Wow!-erre nem tudtam mást kinyögni.
-És izé te jól vagy?-kérdeztem.
-Hát a reggeli rosszulétekkel küzdők rendesen. Viszont azt mondták jövő héten kiengednek a kórházból.-mondta mosolyogva.
-Na ez egy jó hír!-mondtam biztatva,majd ránéztem az órára és kiköptem a kakaómat,amit nemrég készítettem. Nyolc múlt el 45 percel!!!!! Vagyis háromnegyed 9 volt!!!! El fogok késni mert 15 perc múlva indul a gépem!!!! És én még itthon ülök!REMÉLEM TETSZIK!!!!!❤️❤️❤️❤️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...