Hali Jessika vagyok! Van egy tesom Olivér akit ki nem álhatok olyan nagyképű meg egoista,hogy arra nincsenek szavak. A szüleimnek jól fizető állása van plusz még Olivér is elég sokat keres. Nagyon szeretem az állatokat és szeretnék majd egy nap lovardát nyitni és megmenteni az állatokat. Már nagyon sok tűntetésen vettem részt az állatok védelme érdekében. Annyira rosz nézni ahogy szegény ártatlan élőlényeket bántják,de mielőtt bárki is le hippizne annak csak úgy mondom, hogy aki utoljára használta rám ezt a jelzőt annak kivertem a fogait. Hozzáteném, hogy nem szeretem a rikító tarka színeket,helyette mindig fekete esetleg barna vagy néha kék ruhákban szoktam öltözni. Hamarosan egyetemista leszek, mivel állatorvos szeretnék lenni. Mint mondtam, hogy megszeretném védeni az állatokat,de én úgy érzem, hogy adományokkal is tudnék segíteni rajtuk. Ezért egy kávéházban válaltam diákmunkát. A fizetésem nagyrészét eladományoz a többit pedig berakom egy üvegbe amibe kiskorom óta gyűjtőm a pénzt, hogy tudjak építeni egy saját lovardát. Nincsenek barátaim hála a bátyámnak,mivel sok rajongója van ezért állandóan engem üldöztek meg követtek a rajongói illetve az utálói pedig megakartak verni ezeken kívűl pedig mindenki kihasznált ezért magán tanuló vagyok. Hát rólam ennyit kell csak tudni.
REMÉLEM TETSZIK!!!❤️ HA IGEN AKKOR AZT JELEZD EGY KOMMENTEL VAGY DOBJ EGY CSILLAGOT!!!😘❤️
YOU ARE READING
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...