Leni

95 8 0
                                    

Csáó! Leni Storm vagyok és színész. Már nagyon sok filmben szerepeltem és természetesen mindegyikben főszerepet játszottam. Van egy húgom Luszi aki úgyancsak színész,de most térjünk vissza hozzám. Szóval kb. mikor 6 éves voltam akkor divattervező szerettem volna lenni. Rengeteg ruhát vartam és nagyon sok füzetem van tele ruha tervekkel. 10 éves koromban döntőttem el,hogy színész leszek, ezért be is léptem egy színjátszó csoportba. Kb.5 évig voltam ennek a csoportnak a tagja. Aztán utána elmentem gimibe, ahol megismertem a mostani legjobb barátaimat Jasmint és Sávát. Mi voltunk a 3 dögös és menő csaj, viszont mikor kitört a nyáriszünet lehetőséget kaptam,hogy szerepeljek egy filmbe méghozzá A Lány-ba. Ezzel meg is kezdtem a karieremet. Csak volt egy kis bökkenő, mivel voltak rajóngóim viszont úganúgy utáloim is akik folyamatosan bántottak. Ezért anya kivett a suliból és magán tanuló lettem. Még a gimiben volt 2 kapcsolatom, de egyik se volt valami hosszú. Az első egy Michael nevezetű pasival volt. Tini szerelem.(remélem értitek) a másik pedig Justin Fox akivel csak fogadásból jártam. Most pedig Olivérrel járok,de szakítani akartam vele,viszont időközben kiderült,hogy terhes vagyok. Rólam nagyjából ennyit kell tudni. Puszi!

REMÉLEM TETSZIK!!!♥️♥️♥️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!♥️♥️♥️♥️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now