Lara

142 14 3
                                    

Sziasztok a nevem Lara ,amit tudni kell rólam,hogy 167cm magas vagyok,imádom az unikornisokat és Martin Garrixet.
Az én sztorim nem annyira izgalmas, de azért elmesélem nektek. Szóval, igazából Amsterdam születtem. Ott laktunk 4 évig, ezért folyékonyan beszélek hollandul.( Illetve az is előnyök ,hogy apa anyukája vagyis a nagyim holland) Szerettem ott élni, bár nincs sok emlékem. Utána Londonban éltem 6 évig. Ott kezdtem el a sulit,de nincsenek jó emlékeim, mivel kiskoromban fogszabályzom volt és ezért a " menő" lányok folyton kicikiztek. Viszont ott ismerkedtem meg az egyik legjobb barátommal Erikkel.

Szóval, mikor én voltam másodikas akkor jött a suliba, mivel csak mellettem volt hely ezért mellém ült

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval, mikor én voltam másodikas akkor jött a suliba, mivel csak mellettem volt hely ezért mellém ült. Szimpatikus volt. Elkezdtünk beszélgetni, majd együtt lógtunk és nagyon jó a lettünk. De sajna 10 éves koromban elköltöztünk Californiába. Eriket ott kellett hagynom. Nagyon szomorú voltam, mert azt hittem,hogy soha többé nem láthatom. Elkezdtem suliba járni és eléggé zárkózott gyerek lettem, csak feketébe jártam és acélbetétes bakancsba. Depis voltam,de nagyon durván. Mikor hazaértem ledobtam a táskámat, felmentem a szobámba és magamra zártam az ajtót. Senkivel se beszéltem, még a szüleimmel se. Anyukámék ezt nem bírták tovább ezért vettek nekem egy telefont, hogy tudjak chetelni Erikkel. Annyira boldog voltam,hogy azt el sem tudom mondani. Éjjel, nappal csak beszéltünk és beszéltünk. Viszont a Californiai suliba is lette egy barátnőm akit Emiliának hívtak. Neki volt egy ikertesója akinek Dave volt a neve. Emiliáról azt kell tudni,hogy eléggé beképzelt, pökhendi és parancsolgatós volt. Úgy bánt velem mintha a szolgája lennék. Pár évvel később lett egy pasim akit Endinek hívtak. Endi olyan volt mint Emília. Képzeljétek, én meg voltam olyan hülye,hogy engedelmeskedtem neki. Leszögezte,hogy csak vele beszélgethetek és minden nap vinnem kell neki csokit meg mindig tökéletesnek kell lennem. Vagyis a sminkem és a hajam legyen makulátlan jártjak drága ruhákba stb. Kegyetlen volt az a két hónap. Aztán megelégeltem és szakítani akartam vele de ő megfenyegetett, hogy ha szakítok vele akkor szétveri Davet( azt elfelejtettem elmesélni,hogy Emília ikertesójával nagyon jóba lettem ő volt a másik legjobb barátom és vele titokban beszélgettem mert úgye Endin kívűl senki mással se beszélhettem. Nagyon féltettem ezért nem szakítottam Endivel.) Viszont valahogy Dave tudomást szerzett eről az egész ügyről és jóformán szétverte Endi pofáját. Utána elhívott randizni,de nem akkár hova. Elvitt egy Martin Garrix koncertre és képzeljétek mint kiderült, Garrix egy haverja Dave unokatesója és ezért találkozhattam MARTIN GARRIXEL.( mert VIP jegyeket kaptunk) Annyira boldog voltam, és nem titkolom de már jócskán két éve bele voltam zúgva Davebe, úgyhogy a koncert illetve a találkozás után megcsókolt és összejöttünk..( Azóta is együtt vagyunk és imádom azt a srácot!)

REMÉLEM TETSZETT!♥️😘 HA IGEN AKKOR CSILLAGOZATTOK VAGY JELEZÉTEK EGY KOMMENTEL ÉS AZT IS ÍRJÁTOK MEG, HOGY SZERETNÉTEK-E HA A TÖBBI SZEREPLŐRŐL IS ÍRNÉK EGY KÜLÖN RÉSZBEN!!!😘

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now