Érkezés

144 13 0
                                    

Az út viszonylag gyorsan eltelt. Annával és Larával elbeszélgettem az időt.(Martin az egész utat végig aludta, nagyon cuki volt mert a vállamra dölt és úgy aludt el) Mikor megérkeztünk ,és végre leszálltunk a gépről Martin átkarolta a derekamat és azt mondta:
-Üdvözlöm Montenegróba mrs. Draven!-mondta egy komisz mosolyal az arcán, majd magához húzott és megcsókolt. Norbi hívott 6 taxit. 4-ben a stábtag ült és Norbi,a másik 2-ben pedig mi foglaltunk helyet. Én Annával és Larával illetve Martinnal kerültem egy taxiba. Mikor már mindenki beszállt elindultunk a hotel felé. Beértünk a városba és mindenkinek leesett az álla. Olyan szép volt ott minden, a tengerpart,a homok, a házak. Hirtelen Martin megbökte a vállamat.
-Aú, ezt mért csináltad?-kérdezte.
-Nézd!-mutatott ki az ablakon.
Mikor kinéztem megláttam a hotelt. Legalább 12 emeletes volt és hófehér. A látványa elvarázsolt. A taxik megálltak, majd kipakoltunk. Beléptunk, és mindenki megkapta a szobakulcsát. Én Martinnal kerültem egy szobába illetve mr. Dravennel. Hatalmas volt a szobánk, viszont nem volt időnk pihenni mert Norbi azt mondta, hogy 10 perc múlva találkozzunk a helyszínen ami a tenger parton lesz.  Martinnal úgy döntöttünk, hogy kipakolunk. Csak 10 percünk volt ezért az összes bőröndöt és táskát felraktuk az ágyra,majd elkezdtünk pakolni. Már majdnem kész voltunk, mikor hirtelen valaki kopogott.
-Megyek-kiabáltam. Kinyítottam az ajtót, és Lara jött be, könnyes szemekkel.
-Lara mi történt? Minden rendben?-kérdeztem aggódva.

REMÉLEM,TETSZIK NEKTEK EZ A RÉSZ IS.HA IGEN AKKOR JELEZD EGY KOMMENTEL VAGY EGY CSILLAGAL.❤️😘

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang