Anna

113 11 0
                                    

Sziasztok a Annának hívnak. A szüleim fogorvosok, engem is annak szántak de 10 éves koromban közöltem velük, hogy színésznő leszek. Apám elkezdett velem üvöltözni,hogy :
-Nem lehetsz színész! Orvos leszel! Érteted! Orvos és semmi más! -üvöltözőtt velem. Sőt még arra is emlèkszem, hogy becsapta az ajtót és beindította a kocsit. Anya utána futott, de addigra apu már elhajtott. Az az este borzalmas volt. Anya és apu kiabáltak egymással. Én a szobámban sírtam, közben a kutyusomat ölelgettem. Kb. hajnali 2-kor kopogtak az ajtómon. Anya volt az.
-Szia, kincsem.-mondta könnyes szemmekkel.
-Anyu!-kiáltottam egyet majd elsírtam magam újra. Mikor átölelt észrevettem, hogy a csúklója vér vörös. Megilyedtem.
-Anya mi történt a csúkloddal?-kérdeztem még mindig sírva.
-Semmi...csak....beütöttem a kezemet...a....szekrényajtóba.-bökte ki. De láttam az arcán, hogy hazudik. Hirtelen apa jött be a szobámba. Kicsapta az ajtót majd anyut a sarokba lökte. Én erre oda akartam menni de apa megfogta a kezemet és lekevert nekem egy rohadt nagy pofont. Utána még ordított valamit aztán elviharzott és azóta nem láttam. A családomról igazából ennyi. Illetve van egy nevelő apám Stiv akinek van egy fia akit Edemnek hívnak. Anya és Stiv 2014-ben házasodtak össze. Szóval azóta van egy bátyám akivel nagyon szeretjük és megértjük egymást. 14 évesen elkezdtem filmekben játszani(de ne gondoljatok nagy főszerepekre. Vagy háttér szereplő voltam vagy pedig egy esetleg két mondatott kaptam.) Aztán  egy nap felhívtak, hogy megkaptam az egyik főszerepet a "Felhők tetején" című filmben. Annyira boldog voltam! Amúgy Braddel ott ismerkedtünk meg. Gyakornok volt. Nekem első látásra szimpatikusnak tünt. Elkezdtünk beszélgetni majd összemelegettünk és elhívott randizni. Aztán összejöttünk. Viszont 4 hónap múlva haza kellett utaznia mert úgye ő New yorkban él. Így távkapcsolatban voltunk,de sokszor talalkoztunk. Inenn meg már tudjátok a sztorit úgyhogy, rólam ennyit.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️HA IGEN AZT JELEZD EGY KOMMENTEL ÉS EGY CSILLAGGAL!!!😘❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now