Indulás

152 16 0
                                    

Megjött Olivér, ám nem egyedül hanem egy lánnyal. Barna hajában vörös melír csíkok voltak, Olivérhez képest kicsi volt úgy 165cm ( Olivér amúgy 187cm) barna szeme volt és egy sztrecs nadrágot meg egy hosszú ujjú pulcsit viselt. Mikor odaértek hozzánk, Olivér odament Annához és megpróbálta megölelni, de Anna hátrált egy lépést Olivér levágta, hogy még mindig haragszik rá Anna. Larával már nem is próbálkozott mert úgy nézet Olivérre, hogy ha szemmel ölni lehetne akkor már meghalt volna. Viszont hozzám odajött és átölelt ám teljes erőmből rátapotam a lábára.Olivér rögtön elengedett és elkezdett könnyezni.(csak úgy mondom bakancsban voltam) Láttam Martinon, hogy elmosolyodik, mikor észrevette, hogy nézem megfogta a derekamat és megcsókolt. A lány látva, hogy Olivér már majdnem elsírta magát, elkezdett hangosan nevetni. Eléggé meglepődtünk. A lány látta, hogy nem értjük, hogy most mi van ezért odajött hozzánk és bemutatkozott.
- Sziasztok Jessika Bowmen vagyok, Olivér húga-mondta mosolyogva.
-Szia, én Luszi vagyok ő pedig itt Anna, Lara, Dave és Martin.- mutattam be a többieket.
-Az előbb mért néztetek rám, olyan furcsán?-kérdezte.
-Bocsi csak azt hittük, hogy Olivér csaja vagy.-mondta Lara. Jessi elnevette magát.
-Jaj, semmi baj!-mondta még mindig nevetve. Hirtelen szólt Norbi, hogy indulnunk kell. Lara elköszönt Davetől. Olivér Jessikától illetve inkább vitatkoztak aztán a végén hátbaveregették a egymást. Miután már mindenki mindenkitől elbúcsúzott elindultunk, hogy becsekolhassunk. Mikor már az áthárohoz értünk elkérték a jegyeket.
-Jóreggelt! Kérném a jegyeket.-mondta a pultnál álló nő. Anna, Lara, Norbi és a stábtag már bement mi következtünk.
-Jegyeket.-mondta a nő.
-Tessék.-adta oda Martin.
-Rendben, köszönöm kellemes utat kívánok mr. és mrs. Draven.-mondta a nő. Viszont ahogy kimondta Olivérnek fentakadtak a szemei.(Olivér mögöttünk állt) Mikor már mindenki végzett és beszáltunk a gépbe, Olivér odajött hozzánk és azt kérdezte:
-Ti házasok vagytok?-kérdezte még mindig csodálkozva.
-Mért érdekel.-kérdezte Martin egy komisz vigyorral az arcán.
- Ööö......mert....-kezdet bele, de egy szó se jött ki a száján, majd dühösen ránk nézet sarkon fordult és elment a helyére.

REMÉLEM TETSZET!❤️ HA IGEN AKKOR AZT EGY CSILLAGGAL VAGY EGY KOMMENTEL JELEZD!!!😘

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now