Reggel kókadtan énredtem a hülye idő eltolódás miatt. Az első utan a fürdőszobába vitt. Elvégeztem a dolgomat majd megdörzsöltem a szemeimet és széthúztam a függönyt. Éppen pirkadt. Ekkor elővettem a telefonomat és megnéztem mennyi az idő. 5 óra! Hát ezt nem hiszem el! Már képzrlen voltam visszaaludni viszont tv-t se tudtam nézni mivel Martin ott szuszogott melletem. Olyan édes amikor alszik! Arra gondoltam kipakolok a böröndömből. Odamentem a szekrényhez és kinyítottam az ajtaját. Ekkor egy halom ruha terített be.
-Istenem Martin!-mormogtam magamba,majd elkezdtem összehajtogatni az ingjeit,pólóit,pulcsijait. Ekkor a kezembe akadt a bőrdzekije. Össze szerettem volna azt is hajtani viszont valami miatt nem ment. A zsebébe valami kemély dolog volt. Azt hittem csak egy használt zsebkendő amit véletlenül bentfelejtett a mosáskor is és megkeményedett. Benyúltam,hogy kidobhasam ám ekkor egy kicsi kis kék doboz akadt a kezeim közé. Amikor jobban megnéztem egyből kiguvadtak a szemeim,mivel egy gyűrű volt benne! Egy gyűrű!!!!!! Martin meg akarja kérni a kezemet!!!!! Ez egy gyűrű!!!!Egy gyűrű!!!! Úr isten!!!!! Annyira boldog voltam...viszont ekkor jobban belegondoltam mit is tettem. Meglepetésnek szánta azt,hogy megkér most pedig lelepleztem! Te jó ég! Éppen pánikrohamot kaptam mikor mocorgást halottam az ágy felöl. Gyorsan visszatettem a zsebbe a gyűrűt és bedobtam a szekrénybe. Folytattam a pakolást ám eléggé zavarodott voltam. Hihetetlen boldogság fogott el úgyan akkor pedig a bűntudat mardosott,hogy lelepleztem a meglepetését. Mikor kész lezttem vissza bújtam az ágyba Martin mellé. Azt hittem,hogy alszik ezért az ablak felé fordultam. Ekkor két erős kéz hátulról megragadott és magához húzott.
-Hát te meg mikor keltél fel?-kérdezte és egy puszit nyomott a nyakamra.
-Ötkor.-válaszoltam.
-De miért?-kérdezte nevetve.
-Az a hülye idő eltolódás!-mormogtam és durcis képet vágtam mire mind a ketten elnevettük magunkat. Martin még közelebb húzott és hosszasan megcsókólt.REMÉLEM TETSZIK!!!!❤️❤️❤️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!!❤️❤️❤️❤️🌟🌟🌟
YOU ARE READING
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...