Nagyon jól telt a szülinapom első fele és kifejezetten tetszett az , hogy a csajok nem csináltak egy hatalmas bulit amelyre olyan embereket hívtak volna meg akiket még látásból se ismerek. viszont történt két dolog ami....hogy is fogalmazzak....hmm...a lényeg az hogy felkavartak és lesokkoltak. Az első az volt, hogy Leni felhívott, viszont nem azért, hogy felköszöntsön hanem, hogy segítséget kérjen tőlem.-Szia-köszönt,ám éreztem, hogy valami nagyon nincs rendben.
-Szia.-köszöntem.
- Segítened kell- sírta el magát. Nagyon megijedtem.
- Leni, mi az? Mi történt?- sápadtam el. Martin észrevette, hogy nem vagyok jól ezért odajött és átkarolta a derekamat.
- Én.....én......te......r......terhes......va...vagyok!-zokogta. Lefagytam, és még jobban elfehéredett az arcom.
- Hogy mi vagy?-kérdeztem, mert nem akartam hinni a fülemnek.
- Terhes vagyok!- zokogott egyre jobban.- És nem tudom mit tegyek! Tartsam meg vagy vetessem el? És mi lesz akkor ha elvetettem és soha nem lehet gyerekem és anyuék mit fognak szólni?- pánikolt.
-Oké, figyelj. Nem lesz semmi baj. Szerintem tartsd meg mert mint mondtad lehet, hogy soha többé nem fogsz tudni teherbe esni ha most ezt a kisbabát elveteted és anyuék megértőek lesznek. De amúgy a megtartás kérdésről az apukával kell beszélni. Apropó ki is az apuka?-kérdeztem. most már kicsit magamhoz tértem, de az arcom még mindig hófehér volt.
-Olivér.-nyögte ki.
-Mi van, te lefeküdtél azzal a gyökérrel és még gyereketek is lesz?-akadtam ki.
- Luszi,kérlek nyugodj meg!-sírta el magát újra.
- Nem, nem, nem! Az nem lehet! Mond mért? - ordítottam szegénnyel.
- Kérlek ne ordíts! Már alapból rosszul érzem magam amiatt, hogy ez történt és Olivérre is haragszom. De kérlek te ne fordulj el tőlem, mert a húgom vagy és szeretlek,-mondta zokogva.
- Oké, figyelj soha nem fogok elfordulni tőled mert te a nővérem vagy és én is szeretlek és együtt keresünk valami megoldást ,viszont most inkább aludj egy nagyot vagy nézz filmet vagy olvas nekem mindegy csak kicsit nyugodj meg és, majd este felhívlak oké?- mondtam.
-Oké.- mondta és letettük. Martin még mindig magához ölelt és mikor látta, hogy letettem a telefont megkérdezte mi történt.
-Leni terhes, Olivértől és nem tudja mit csináljon.-sokkoltam le. Kb. 5 perc múlva szólalt meg.
- Az a rohadék!-mondta.
REMÉLEM TETSZIK!!! ♥️♥️♥️♥️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT ÉS KOMMENTELJ !!!!!!♥️♥️♥️♥️♥️
ESTÁS LEYENDO
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...