Baleset

127 13 0
                                    

-Lara minden rendben?-kérdeztem aggódva.
-Aúúú!-ordította. Akkor vettem észre,hogy a keze tele van kék,zöld és lila foltokkal.
- Lara mi történt a kezeddel?-kérdeztem és odaültem mellé az ágyra.
-El...elestem....a....a......lépcsőn....és...rá....ráestem...a kezemre!- mondta közben mégjobban elkezdett sírni.
-Úr,isten szerintem eltört a karod! Hívok segítséget!-mondtam és közben bejött Martin.
-Martin hívd ide Norbit!-kiabáltam.
Kicsit összerezzent,mert nem szoktam kiabálni,de észrevette, hogy Lara már üvölt a fájdalomtól ezért kiszaladt és idehívta Norbit.
-Lara, minden rendben? Mi történt? Jól vagy?-halmozta el kérdésekkel.
-Fá...j...a..kaaa....ro...mm!-üvöltötte. Norbi rám nézet választ várva mert nem értette mit mond Lara.
- Nagyon,fáj a karja.Szerintem eltört. Azonnal a kórházba kell vinni.-mondtam aggódva.
-Azonnal indulunk.-mondta majd elővette a telefonját és hívott egy taxit. Addig én és Anna(mivel közben Anna is átjött mert még a folyosó végéről is lehetett hallani,hogyan ordít Lara.) leszaladtunk a recepcióra és elkértük az elsősegéd dobozt. Találtunk benne köcert. Gyorsan levágtunk belöle egy kis darabot majd kötöttünk rá egy csomót és óvatosan beletettük Lara karját.Közben a taxi is megérkezett. Norbi és Lara beült a taxiba majd elhajtottak a kórházba.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️❤️ HA IGEN AZT JELEZD EGY KOMMENTEL VAGY PEDIG DOBJ EGY CSILLAGOT!!!❤️❤️❤️ ÉS KÖSZÖNÖM A 300 OLVASÓT!!!!!!❤️❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now