A vallomás

129 9 1
                                    

Reggel 7:00-kor megcsörrent az ébresztő órám, de mivel nagyooon fáradt voltam ezért lecsaptam. Pár percel később anyu kezdett el dörömbőlni az ajtón.
-Kicsikém és Martin! Kelljetek fel és gyertek le reggelizni mert 10 perc mulva indulunk a kórházba Lenihez!-üvöltötte.
-Rendben...egy perc!-ásítottam.
-Martin kellj fel!-simogattam meg az arcát.
-Fent vagyok....fent..va..vagyok.-mondta félkomásan. Gyorsan kikeltem az ágyból és felkaptam egy pólót meg egy melegítőt a hajamat meg lófarokba kötöttem. Miután kész voltam odamentem Martinhoz aki még mindig aludt.(nagyoooon cukin!!!!)
-Drágám! Kellj fel mert 2 percen belül indulunk.-mondtam, majd megcsókóltam. Egyből felkelt és visszacsókólt, majd kipattant az ágyból és felöltözőtt.
-Mehetünk milady?-kérdezte mosolyogva.
-Természetesen uram!-mondtam majd belekaroltam. Gyorsan leszaladtunk a lépcsőn és bekaptunk valami kis maradék kaját mivel anyuék már a kocsiba vártak minket. Mikor végre "megreggeliztünk„ és beszálltunk az autóba, Leninek gyorsan dobtam egy SMS-t, hogy kb. egy 10 perc múlva ott leszünk. Miután végre találtunk egy szabad parkoló helyet bementünk a kórházba és megkerestük Leni kórtermét. Hirtelen jött egy SMS-em Lenitől, hogy még ne menjünk mert ott van nála Olivér. Baszus!

 Baszus!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Baszus! Baszus! Gondolkodj Luszi!!! Hirtelen anya felkiáltott

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Baszus! Baszus! Gondolkodj Luszi!!! Hirtelen anya felkiáltott.
-Áh, megvan Leni kórterme! Gyertek!-mondta. Oh, most mit tegyek. Odaszaladtam anyáékhoz és szorosan megöleltem őket. Kicsit váratlanul érte őket hogy megöleltem viszont visszaöleltek. Pár percel később apa köhintet egyet.
-Khm, Luszi! Figyelj mi is nagyon szeretünk viszont aggodunk a nővéred miatt és szeretnénk látni illetve megtudni hogy mi a baja.-mondta apa.
-Öm....rendben.-vakartam meg a fejemet, majd odamentem Martin mellé.
-Ezt meg mért csináltad?-kérdezte.
-Hát....öm...mert..szeretem a szüleimet.-nyögtem ki.
-Aham, úgye tudod hogy ezt nem veszem be.-mondta Martin karba tett kézzel.
-Mi?? Te komolyan nem hiszed el azt hogy szeretem a szüleimet és random megakartam őket ölelni.-mondtam miközben könnyeket próbáltam imitálni. Martin furcsán nézet rám,majd villantott egy félmosolyt.
-Oké,oké Leni dobot egy SMS-t hogy ott van nála Olivér és amíg elrelyti addig megkért hogy tartoztassam fel a szüleinket.-magyaráztam.
-Na látod engem már nem tudsz átverni. Túl jól ismerlek!-mondta majd magához húzott és megcsókólt.
-Oh,biztos vagy te ebben?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen.-mondta majd ismét megcsókólt.
-Öm...gyerekek nem akarom megzavarni a....a dolgotokat de gyertek, megtaláltuk Leni kórtermét.-mondta anya.
-Rendben megyünk!-mondtam majd magam után húztam Martint. Apa bekopogott az ajtón, majd olyan látvány fogadott minket ami nem volt túl szép, mivel Leni és Olivér éppen egy újabb gyerek csinálása közben voltak. Olivér zavartan lemászott Leniről és felhúzta a nadrágját. Apa szemei szikrákat szortak, anya pedig lesokolodva állt az ajtóban.
-Anya,apa! Sziasztok!-köszönt Leni,mintha mi se történt volna.
-Ez meg ki?!-kérdezte idegesen apa.
-Oh, ő itt Olivér a barátom.-mondta elpirulva. Apa és anya egymásra majd rám néztek.
-Ne rám nézetek! Én is csak 2 napja tudok róla!-mondtam védekezően.
-Várjunk csak nem te vagy az az Olivér aki nemrég felhívott minket hogy baj van?-kérdezte anya feleszmélve.
-De, én voltam.-mondta Olivér.
-Értem. És valaki elmondaná végre hogy mi a baja Leninek, mert mint láttom makk egészséges.-mondta apa ingerülten.
-Hát..tudja uram Leni...Leninek...-kezdett bele Olivér.
-Igen?-kérdezte feszülten apa.
-Szóval....neki...-nyöszörgött Olivér.
-Anya, apa terhes vagyok!-vette át a szót Leni. Ilyedten a szüleimre néztem. Mind a ketten tátott szájjal bámultak Olivérre és Lenire.
-Hogy mi vagy????-akadt ki végképt apu.
-Terhes...-motyogta rémülten Leni.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️❤️❤️❤️
HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!❤️❤️❤️❤️ BOCSI AMIÉRT RÉGEN VOLT RÉSZ DE MOST HOZZTAM AZ ÚJABBAT!!!❤️❤️❤️❤️ VISZONT LETÖRÖLTEM AZ ELŐZŐ "HÓNAPFORDULÓ„ CÍMŰ RÉSZT MERT NEM ÉREZTEM ÚGY HOGY ÍGY KÉNE ENNEK A SZTORINAK FOLYTATODNIA!!!!❤️❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant