-Mi? Mért kell hazamenned?-kérdeztem ingerülten mert már rohat ideges voltam.
-A féreg! Szóval úgye Norbi mondta,hogy csak úgy jöhetek el veled mint a férjed,nos Olivér elkezdet nyomozni utánunk és kiderítette hogy igazából nem vagyunk házasok, aztán fogta magát és beköpött,hogy hamis papírokkal jöttem. Ezért most haza kell mennem.-mondta és közben a keze ökölbe szorúlt. Lesokolódtam aztán meg elöntött a düh. Legszívesebben bekopogtam volna Olivérhez és szétvertem volna a mocskos pofáját!
Hirtelen Martin felállt és az ajtó felé ment majd kirohant rajta és Olivér szobáka felé vette az irányt. Tudtam, hogy mire készül, ezért utána szaladtam.
-Martin állj meg!-ordítottam, de csak futott tovább. Végre utolértem viszont már túl késő volt ott állt Olivér ajtaja előtt.
-Várj,Martin ne! Nem szabad megütnőd!-mondta levegőt kapkodav. Hirtelen Martin fogta magát és befugta az ajtót. Olivér elfehéredett amint meglátott minket.
-Te rohadék!-üvöltötte Martin majd odarphant Olivérhez. Erre a kis mocsok elmosolyodott.
-Na gyerünk üss meg had rugják ki Luszit!-mondta egy gonosz vigyorral a képén. Martin megtorpant majd felémfordult. Odamentem hozzá.
-Luszi mért nem üthetem meg? Ha megütöm akkor mért rugnak ki?- nézet rám értetlenül.
- Azért mert a szerződésben benne van,hogy ha külső szemény nem ütheti meg a szereplőket mert azt beperelheti a megsértet fél illetve ha a külső személy egy szereplővel kapcsolatott részesít akkor az adott szereplőt kirugják.-hadartam el.
-Pontosan! Ügyes vagy Luszi.-mondta Olivér az arcán egy kaján vigyorral.
-Viszont az nincs benne a szerződésben, hogy egy szereplő nem üthet meg egy másik szereplőt.-mindtam majd teljes erőmből behúztam Olivérnek. Olivér hanyat dölrt a padlón Martin pedig elmosolyodott, majd magához húzott és megcsókolt. Mikor eltoltam magamtól megfogta a derekamat majd feldobott a válára és kivitt Olivér szobájából és elvitt a mi szobánkig. Lerakott az ágyra majd újra megcsókolt.REMÉLEM TETSZIK!❤️❤️ ÉS KÖSZI A KOMMENTEKET!!!❤️❤️HA TETSZET KOMMENTELJ ÉS CSILLAGOT!😉❤️
YOU ARE READING
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...