Martin ahogy meglátam elfutottam egyenesen a szertárba. Viszont Martin utánam futót és megragatta a kezemet.
-Engedj el!-ordítottam rá.
- Mi bajod van neked?-szorította meg erősebben a csúklomat.
-Nekem mi bajom? Az képzeld hogy rohadt féltékeny vagy mikor tudod hogy Olivér csak barát és nem tetszik mert nekem te tetszel.- rántottam ki a kezéből a csúklómat. Asztán elfutottam.
-Várj kérlek!- kiáltott utánam. Utánam futótt ám az orra előtt. Viszont nem zártam be rendesen az ajtót igy Martin bejött.
- Kérlek beszéljük ezt meg!-mondta és közbe boci szemekkel nézet rám.
-Jó- adtam meg magam.
-Figyelj, tudom, hogy nagyon féltékeny vagyok és ez egy nagyon rossz
tulajdonságom, de amikor láttam, hogy Oliver megcsókol és ahogy a szünetbe elbeszélgetettek meg nevetgéltetek annyira féltékeny lett mert félek hogy elveszítelek.-mondta ki egy szúszra.
Szóhoz se jutottam mivel kiskorom óta ismerem Martint de soha nem beszélt összintén az érzéseiről. Nem tudtam mit mondjak.
- Martin figyelj én nagyon szeretlek és soha nem csalnálak meg senkivel Oliver jófej meg vicces de csak ennyi, egy barát vagy ha úgy tetszik kolléga semmi több. Én téged szeretlek.-mondtam. Martin erre odajött felkapott és megcsókolt. Hirtelen kopogtak Lara volt az mondta, hogy menjünk vissza mert vége a szünetnek. Késő estig dolgoztunk mind nagyon fáradtak voltunk. Larától és Annát gyorsan elbúcsúztam majd Olivért is megölelte. Hazamentünk taxival majd Martin csinált vacsit(maradjunk annyiban, hogy a végén pizzát rendeltünk😂) de aranyos volt tőle hogy probálkozott. Miután ettünk leültünk tévézni de viszont választanunk kellett két fil között. Vagy a Thor vagy a Vasember. Nehéz válsztás de végül a Vasembert néztük meg, de megegyeztünk hogy holnap a Thort fogjuk. A film után elmentünk aludni viszont megcsörrent a telefonom Anna hívott. Mikor felvettem nagyon megilyedtem mert a hangján lehetett hallani hogy sírt.
-Anna minen rendben???!!! Anna??!!! Anna itt vagy??!!!- üvöltöttem.
- Mért?- nyögte ki.
- Jézusom mi történt????!!!REMÉLEM TETSZIK ÉS BOCSI HOGY MOST PONT ITT HAGYTAM ABBA!!!❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomansaFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...