Érkezés

101 8 1
                                    

————— 2 óra múlva——————
Ott álltam a reptéren és vártam,hogy megnézzék az útlevelemet.
-Kellemes utat!-mosolygot rám kedvesen a pult mögöt ácsorgó piros ruhás nő. Gyorsan szedtem a lépteimet. Mikor végre beszálltam a gépbe és leültem a helyemre elővettem a telefonomat és dobtam egy SMS-t Martinnak és anyának,hogy mindjár indul a gép. Azzal átállítottam repülő üzemódra a telomat és elinditottam rajta egy lejátszási listát. Egy fél óra múlva kigurultunk a kifutóra és pár percen belül már a felhők fölött voltunk. Az út 10 óra hosszúnak indult ezért egy darabig bámultam a felhőket,majd lassan lecsuktam a szemeimet és elnyomott az álom. Gondolom érdekel titeket,hogy mégis hogyan értem fel a gépre. Mint kiderült a a repülő késet. Elég sokat,így időbe értem oda a reptérre.
—————10 órával később——————
Szinte a teljes útat átaludtam. A leszállás zökkenő mentesen ment amiért a végén meg is tapsoltuk a kapitányt. Miután kiszálltam, elmentem a csomagjaimért. Viszonylag gyorsan megkaptam a böröndömet, ezért kimentem a kijárathoz. Egy nagy meglepetés ért! Ott állt Martin az ajtóban egy csokor rózsaval a kezében.
-Szia!-ugrottam a nyakába.
-Szia!-mondta,majd megfogta a derekamat, magához húzott és megcsókólt.
-Annyira hiányoztál....-öleltem meg.
-Te is nekem.-mosolygot rám,majd elvette a csomagjaimat és a kezembe nyomta a rózsákat.
-Szóval hogy halatsz? Anyukáddal mi lesz?-kérdezősködtem.
-Elég jól állunk. Holnap lesz a végső tárgyalás.-mosolygot rám és rákulcsolta kezeit az enyémre. Beszáltunk egy taxiba és elmentünk egy hatalmas fehér vakolatú hotelba.
-Jónapot!-köszöntött minket a recepciós.
-Üdv!-intet neki Martin én pedig csak mosolyogtam. Beszálltunk egy liftbe ami felvitt a 3.emeletre. Ott a 115-ös szoba felé vettük az irányt.
-És miújság otthon?-érdeklődöt Martin miközben kinyitotta az ajtót.
-Hát reggel Leni felhívott és azt mondta ikrei lesznek!-mosolyogtam.
-Hogy micsida? Leninek ikrei lesznek? De hát ő még eggyel se bírna el nem hogy kettővel!-akadtak fent Martin szemei.
-Hát igen...de majd úgyis besegítünk neki.-böktem oldalba,majd megcsókóltam.

REMÉLEM TETSZIK!!!! HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!!!❤️❤️❤️❤️🌟🌟🌟🌟SZERINTEM HAMAROSAN BEFEJEZEM EZT A SZTORIT! DE MÁR VAN EGY CSOMÓ ÚJ ÖTLETEM,SZÓVAL NE AGGODJATOK!!!!❤️❤️❤️❤️❤️ KB. OLYAN 5 ESETLEG 10 RÉSZT FOGOK MÉG ÍRNI!❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now