Olivér

120 12 1
                                    

Csá! Olivér vagyok. Van egy húgom akit Jessikának hívnak. Az apám ügyvéd az anyám meg szakácsnő. Remek életem van mivel egy előkelő gimnáziumba járok és szin ötös tanuló vagyok. Kiskoromban rendőr akartam lenni majd később egy film láttán(Titanic filmen) eldöntöttem,hogy színész leszek. A legjobb haverem Joe, egy nyári táborban ismerkedtünk meg. Emlékszem, hogy kicsi vékony és szeműveges kocka gyerek volt. Akkor barátkoztunk össze mikor pizzát akartam rendelni, de elvették a telomat majd Joe odajött hozzám elővette a gépét és rendelt 14 darab pizzát méghozzá ingyen(egy igazi hekker gyerek volt),de most térjünk vissza rám. Szóval összesen asszem 15 barátnőm volt idáig. Az első szerelmemet Szephaninak hívták,de ő elhagyott egy másik izmosabb srácért. Elég nagyot csalódtam akkor és eldöntöttem,hogy többé nem leszek szerelemes. (Be is tartottam,a másik 14 barátnőmnél csak tettetem azt hogy mennyire imádom őket) Szóval visszatérve arra, hogy színész akartam lenni az első szerepem nem volt nagy durranás, mivel egy kis gengszter srácot kellett alakítanom. A film után viszont berobbantam és azóta folyton szerepelek.Én vagyok minden lány álma.

REMÉLEM TETSZIK!!!❤️ HA IGEN JELEZD EGY KOMMENTEL VAGY DOBJ EGY CSILLAGOT!!!❤️😘

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now