Miután beszéltem a lányokkal és megvolt a sminkünk meg a ruhánk is elmentünk a forgatási helyszínre ahol találkoztunk Olivérrel. Mikor odajött hozzánk Anna lekevert neki egy pofont (meg értem hisz Olivér cseszte el a kapcsolatát) majd elviharzott, mert beszélni akkart a rendezővel.Olivért elégé váratlanul érte a pofon, de nem tudta most hogy mit tegyen, így megölelte Larát aki direkt rálépett a lábára(azt tudni kell Laráról ha megbántod az egyik barátját akkor nagyon megkeserülőd azt) aztán én következtem. Megölelt ám mikor puszit akart adni félre hajoltam és eltoltam magamtól. Meglepödőtt és nem tudta mi van ezért felnézet Martinra aki kinevete és azt mondta,hogy ezt beszívtad! A forgatás gyorsan elment. Majd mindenki szépen hazament. Martinnal mi is éppen beakartunk szállni a taxiba mikor Olivér futott ki utánunk.
-Várjatok!!!-kiáltott utánunk Olivér.
-Mit akarsz?-kérdezte Martin gorombán.
-Csak kéne egy fuvar.-mondta majd egy kaján mosolyal rámnézet.
-Bocs de nem férünk el többen.-mondtam majd beültem a taxiba és Martint is magammal rántottam.Becsaptuk az ajtót és elhajtottunk.Oliver pedig ott állt banbán a stúdió előtt. Martin meg magához húzott és megcsókolt.
-Imádlak!-mondta mosolyogva.
-Tudom.-nevettem el magam majd én is megcsókoltam. Miután hazaértünk rendeltünk pizzát és bekapcsoltuk a Thort. Kb. a 20. percnél megcsörrent Martin telefonja az apja volt az.....(Martin szülei elváltak és rég látta az apját)REMÉLEM TETSZIK!!!❤️ EZ MOST RÖVID LETT ,BOCSI A KÖVI HOSSZABB LESZ!!!😉😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
Любовные романыFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...