Miért?

247 17 2
                                    

Felkeltem szép napos idő volt de mikor magam mellé néztem nem láttam Martin. Nem tudtam hol van. Leszaladtam a nappaliba. A kanapén talàltam rá, még nagyban aludt. Nem kelltettem fel mivel haragudtam rá.
Megreggeliztem majd hívtam egy taxit. Mikor beléptem a studióba Anna a nyakamba ugrott és a kezembe nyomott egy kávét. (Igaz még csak 1 napja ismerem de olvas a gondolataimban😂) Végigmentünk a folyóson és bementúnk a sminkeshez ahol találkoztunk Larával. Olyan ari volt mert hozott muffint! Mikor a hajunk a sminkedhez is kész volt meg a ruháinkat is felvettük csörgött a telefonom . Martin hívot, de nem volt kedvem most vitatkozni mivel eddig olyan jó kedvem van. Kinyomtam és repülő üzemmódra kapcsoltam. Bemüntünk a stúdió közepére ahol már állt a díszlet és Olivér is ott volt. Mikor jött volna minket üdvözölni az egyik díszlet tervező alól kicsúszott a létra Olivér pont alatta állt ezért elkapta a létrát és a díszlet tervető is meguszta de mikor megfeszültek Oliver izmai. Mikor odaért hozzánk Larát és Annát megölelte engem is de kaptam egy puszit is a homlokomra. Elkezdödött a forgatást. Annyira jó kedvünkben voltunk hogy a komoly jeleneteket is elnevettük ( tuti összehoztunk egy elégé vicces baki parádét) Mikor végeztünk beültünk mind a négyen egy kávézóba. De hirtelen megcsödent Lara telefonja. A rendező volt hogy holnap csak 10-kor fogunk kezdeni mivel van egy kis elintézni valója. Ezért jó lenne ha most vissza tunánk menni és leforgátnánk még egy részt. Gyorsan megittuk a kávénkat és visszamentünk a studióba. Eljeztük a következő részt ám hirtelen kicsapodott az ajtó és Martin jött be rajta.
REMÉLEM TETSZIK ÉS BOCSI HOGY ITT HAGYOM ABBA❤️😂

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now