Mikor beértünk a forgatásra Lara egyből a nyakamba ugrott.
-Sziaaa!!!!Olyan régen láttalak!!!!-visította.
-Szia, én is!-öleltem vissza.
-Mizujs? Hogy haladnak a dolgok Davel?-kérdeztem.
-Hát....képzeld összeköltözünk!!!!!!-ugrándozott örömébe.
-Hogy mi??? Ez nagyon jó!!!!-ugrándoztam vele.
-Sziasztok...-jött oda hozzánk Anna.
-Szia! Mi a baj?-kérdezte Lara.
-Elegem van a fiúkból! Most egy idejig randi szünetet tartok!-puffogott.
-Mért mi történt?-érdeklődtem.
-Hát..elkezdtem randizgatni egy Trej nevű pasival,de aztán a 2. randinkon le akart fektetni!-mormogta.
-A szemét!-kiáltotta Lara.
-Na mindegy is! Veletek miujság? Mi van a fiúkkal?-kérdezte.
-Képzel mi Davel összeköltözünk!-lelkendezet Lara.
-Az jó.-vonta meg a vállát. Jaj,annyira sajnáltam! Olyan szomorú,letört és csalódott volt! Fel kell vidítanom!
-Ne legyél depiiiii!!!!Inkább légy happyyyyyy!!!!-énekeltem. Idő közben Lara is csatlakozott és együtt énekeltük tovább.
-Ne legyél depiiiii! Inkább légy happyyyyy!!!!-zengtük,majd Anna elmosolyodott és megölelt minket.
-Hé,emberek gyertek!-szólt a rendező aszisztens, mire elengedtüj egymást.
-Hova megyünk?-kérdezte Anna, mivel a rendező asz.-ens egy szoba felé vezetett minket.
-Most egy interjút kell adnotok. Ebben a szobában már vár rátok a riporter.-válaszolta,majd kinyitotta előttünk az ajtót. Ahogy beléptünk egy szeműveges,barnás hajú,középmagas férfi ült az asztalnál. Amikor meglátott minket gyorsan felállt és odajött hozzánk.
-Sziasztok! A nevem Chandler és a Sztárok csillagai magazintól jöttem.-rázta kezett velünk,majd leültünk és elkezdett minket kérdezgetni.
-Szóval, az első kérdésem az lenne, hogy te és Lara a valóságban is jóba vagytok?-kérdezte.
-Igen ő az egyik legjobb barátom, a másik pedig Anna.-mondtam,majd rámosolyogtam a lányokra akik ezt a gesztust viszonozták.
-Értem. És Olivérrel mi van? Tényleg dúl köztetek a románc, vagy csak a képernyőn?-fagatozótt tovább.
-Ó, nem nem nem nem nem. Semmijen románc nem dúl köztünk. Èn ki nem álhatom!-mondtam karba tett kezekkel.
-Rendben. És amugy van barátotok?-kérdezősködött tovább.
-Igen.-mondtam.
-Igen.-válaszolta Lara.
-Nincs.-vonta meg a vállát Anna.
-Ó, értem. Köszönöm az interjút!-felelte majd összeszedte a cuccait és távozott.
-Ez furcsa volt. A sorozatról nem is kérdezett semmit.-háborodott fel Lara. Én csak megvontam a vállamat.
-Láttátok milyen helyes volt?-ábrándozott Anna.
-Csak nem belezúgtál?-kérdeztük egyszerre Larával.
-Mi? Én neeeemmm! Pffff! Az kizárt dolog! Különben is randiszünetett tartok!-mondta karba tett kezekkek.
-Aha, persze.-mondta Lara.REMÉLEM TETSZIK!!!!❤️❤️❤️❤️
HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!!❤️❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
RomanceFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...