Most vége?

112 7 0
                                    

-Szóval akkor legelősször is mi lenne ha elmennénk a kedvenc pizzériámba.-vetteten fel az ötletemet.
-Én benne vagyok,amugy nagyoon éhes vagyok!-nevette el magám. Mikor megérkeztünt az Italy Pizzaryba és megrendeltük az pizzáinkat észrevettem,hogy egy fekete ruhás alak nagyon méreget. Eléggé ilyesztő volt.
-Luszi?-kérdezte Ray.
-Hogy mi? Bocsi nem figyeltem....-néztem,rá de a pasi tekintetét még mindig magamon éreztem.
-Csak azt kérdeztem,hogy mióta élsz itt? És melyik suliba jársz?-mondta el újra a kérdéseit.
-Itt születtem,szóval már 17 éve lakom Californiába. Viszont én magán tanuló vagyok a nővérem miatt.-magyaráztam.
-Hogy érted azt,hogy a nővéred miatt?-tudakozott Ray.
-Tudod a tesóm híres színész lett, ezért engem elkezdtek szekálnimeg kihasználni, anya ezt nem tűrte tovább és magán tanuló lettem.-válaszoltam,hirtelen egy kamera vakuja megvakított. A fekete ruhás pasas lefényképezett minket. Lesifotos....Éppen kiabálni akartam vele,de mikor megtöröltem a szemeimet addigra már az éttermek kívűl volt.
-Jól vagy?-kérdezte aggodalmaskodva Raymond.
-Persze,csak egy percre megvakultam.-mosolyogtam rá.
-Mégis mért fotózot le minket?-faggatot tovább.
-Tudod én is színész vagyok és egy mostánban népszerűnek számító sorozatban szereplek.-adtam választ a kérdésére.
——————4 óra múlva——————
Nagyon jó volt beszélgetni Rayyel.Inteligens,érdeklődő,udvarias és nem mellesleg jól is néz ki. Már hazajöttünk és fent voltam a szobámba mikor megcsörrent a telefonom.
-Szia Martin!-mosolyogtam.
-Mégis ezt,hogy gondoltad?-píritott rám. Nem értetettem,hogy most mi baja. Semmi rosszat nem követtem el ellene.
-Mit?-kérdeztem félénken.
-Ezt nem hiszem el! Ne add az ártatlant könyörgöm! Reggel kétségbe esten felhívsz,hogy jaj Martin Úgye nem a te géped zuhant le, aztán meg minden féle pasival randizgatsz amíg nem vagyok otthon!-kiabálta a telefonba. Na most meg végképpt elvesztettem a fonalat. Mégis milyen más fiúkkal randizgatnék a háta mögött? Ezt a hülyeséget meg hol látt.....És akkor beugrott. A lesifotós! Azzonal felmentem a netre és megnéztem az aznapi sztár híreket. Ott volt egy tisztán látható kép Raymondról és rólam. Alá hatalmas betűkkel írva. Új románc? Baszki!
-Várj Martin félre érted! Anya munkatársa most költözött a városba és megkért,hogy a fiát vezessen  körbe. Beültünk pizzáni,de egy hülye lesifotos lekapott és minden féle szarságot állít. Te is tudod,hogy téged szeretlek.-magyaráztam idegesen. Martin egy szót se szólt.
-Itt vagy?-kérdeztem elcsukló hangon. Nem jött válasz.

REMÉLEM TETSZIK!!!♥️♥️♥️♥️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT VAGY KOMMENTELJ!!!!♥️♥️♥️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now