Már eltelt egy nap mióta Martin elment. Nagyon hiányzik. Mikor reggel egyedül kelltem az ágyban, annyira elszomoródtam, hogy nem volt kedvem felkelni. De aztán mégis rávettem magam,majd kimentem a konyhába ahol megittam vagy 2 bögre kávét.(rohadt rosszul aludtam) Miután „megreggeliztem" és felöltőztem lementem a portára.( azért menntem le mert reggel 6-kor Norbi küldőtt egy csoport üzenetet, hogy 10-kor mindenki menjen le a portára) Ott álltam fáradtan,karikás szemmekkel és a szívem összetörve. Anna észrevette,hogy ma nincs jó kedvem ezért odajött hozzám és megölelt.
Nagyon jólesett az ölelése.
-Na ne legyél morcos! Ez egy csodálatos nap! Élvezd a napsütést!-mondta mosolyogva. Ez kedves volt Annától, de nem segített semmit. Továbbra is kedvetlenül ácsorogtam. Hirtelen pittyent egyet a telom. Azzonal elővettem,hogy megnézzem ki írt, de csak Lara volt az,hogy SOS ruha vészhelyzet van. Annával felmentünk hozzá, éppen kopogni akartunk, ám kinyílodott az ajtó és két kéz húzot be minket.
-Jaj, mit vegyek fel???-nyafogott Lara,majd az ágyára néztem. Tele volt ruhákkal,oda mentem majd elkezdtem matatni. Találtam egy Martin Garrixes pólót meg egy fekete rövidnacit.
-Ez jó?-kérdeztem.
-Jaj, imádom ezt a szetett de ma valami vadat és szexit akarok felvenni.-mondta mosolyogva. Én csak forgattam a szemeimet,majd visszamentem a nagy ruhakupachoz. Pár perc múlva Anna felkiáltott:
-Heuréka,ez rohadt szexi!-mondta majd Lara kezébe nyomta.
-Wow ez nagyon cuki,vad és szexi!-kiáltott, majd gyorsan felkapta a fekete feszülős spagettipántos rucit.
-Na,hogy nézek ki?-kérdezte.
-Nagyon csini vagy!-mondta Anna.
-Jó!-mondtam mogorván.
-Luszi mi a baj?-kérdezte Lara aggódva,majd odaült mellém.
-Martin még mindig nem hívott fel és meg egy rohadt üzit se dobott.-panaszoltam sírva.
-Oh,nyugi minden rendben lesz,biztos nem történt semmi rossz vele!-nyugtatgatott Lara majd megölelt.(bár mivel elvolt törve a karja így félkézzel karolt át. Anna is csatlakozott. Szóval ott ültünk hárman egy nagy ruhakupacon ölelkezve. Kicsit jobban lettem, de még mindig össze volt törve a szívem és csak egy kérdés járt a fejembe. Vajon mért nem írt vagy hívott Martin?REMÉLEM TETSZET!!!❤️❤️❤️ HA IGEN AKKOR JELEZD EGY KOMMENTEL ÉS DOBJ EGY SZÍVET!!!❤️❤️❤️
VOUS LISEZ
𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️
Roman d'amourFurcsa dolog ez a szerelem, nem? Hisz mindig pont akkor és azokba botlunk bele akit a hátunk közepére nem kívánnánk...