Szüplinap

98 12 1
                                    

Másnap reggel arra kelltem,hogy Martin simogatja az arcomat.
-Jóreggelt!-mondta majd megcsókolt.
-Jóreggelt!-csókoltam vissza.
-Boldog Szülinapot!-mondta mosolyogva. ( Te jó ég, teljesen kiment a fejemből,hogy ma van a szülinapom!)
-Köszi!-pusziltam meg az arcát,majd felültem,ám hirtelen két erős kar fonódott a derekam köré és visszahúzott. Még kicsit lustálkodtunk,de csöngetek ezért felkellet kellnem, ám Martin nem engedte.
-Martin, valaki csöngetet ki kell nyítnom az ajtót.-mondtam.
-Jó.-mondta lebigyesztet szájjal.
Gyorsan felkaptam a köntösömet és belebújtam a mamuszomba. Leszaladtam,majd mikor kinyítottam az ajtót Lara és Anna ugrodt rám.
-Sziaaa, boldog szülinapot!!!!-visították egyszere.
-Köszi!-mondtam mosolyogva, majd Anna a kezembe nyomot egy lufit amire rá volt írva, hogy boldog szülinapot. Lara pedig 3 nagy és nehéz csomagot.
Az asztalhoz mentem,hogy lerakjam az ajándékokat. A lufit a csuklomra kötöttem,hogy ne szálljon el, és elkezdtem az ajikat kibontani. Az elsőben egy cuki feszülős fekete koktél ruha volt. A másodikban meg egy karkötő lapult amin volt medál.( méghozzá egy végtelen jel volt rajta)
És a harmadik hát az a doboz mozgott.
-Csajok úgye nem fog megmarni,megharapni,megcsípni ami benne van abba a dobozba?-aggodalmaskodtam. Lara alig bírta ki ,hogy el ne nevesse magát. Össze szedtem minden bátorságomat és kinyítottam a dobozt. Egy kis kutya ugrodt ki belöle és feldöntött.( jézusom, annyira cuki volt!!!!!!) Mikor már kelően összenyalt az a kis rosz csont, levettem magamról és megnéztem. Olyan gyönyörű volt. Arany színű bundája fénylet  és hatalmas barna szemei csillogtak.
-Jaj csajok köszönöm!!!-mondtam mosolyogva. Hirtelen valaki megölelt hátulról.
-Szia Martin!-mondtam majd megcsókoltam, erre a kezembe nyomott egy kis dobozt. Kinyítottam és egy nyaklánc volt benne amin egy M betű ékeskedet.
-Oh, Martin olyan édes vagy!-mondtam majd megcsókoltam.  A csókunk közben éreztem, hogy valaki nyalogatja a lábamat.
-Hé!-nevettem el magam, majd lehajoltam és felvettem Maszit vagyis Maszatot és adtam egy puszit a feje búbjára. Martin erre lebigyesztette a száját és elvette tőlem Maszit.
- Most komolyan ki akarsz turni a helyemről.-kérdezte Maszatot, erre én elnevedtem magamat és Martinnal ismét csókcsatában kezdtünk.

REMÉLEM TETSZIK!!!!❤️❤️❤️❤️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT ÉS KOMMENTELJ!!!❤️❤️❤️❤️❤️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Where stories live. Discover now