A francba

124 9 1
                                    

Reggel van. A nap sugarai lágyan cirógatják az arcomat és kávé illat csapja meg az orromat. (Na várjunk csak kávé???) Rögtön felkeltem.Oldalra nézek, Martin ott aludt mellettem. (Ha Martin itt van mellettem akkor ki van a konyhába és ki csináltkávét???)
-Martin! Ébredj! Van itt valaki!!!-mondtam ilyedten.
-Mi?? Mi fent vagyok! Fent vagyok...-mondta Martin.
-Valaki van ott lent!-bújok oda hozzá.
-De, ki vagy mi???-kérdezte Martin, majd mind a ketten felkeltünk. Én magamra kaptam a köntösöm, Martin pedig felkapott egy párnát. Értetlenül nézek rá.
-Komolyan egy párna? És ha egy bérgyilkos kávézgat a konyhában???- kérdeztem, majd mind a ketten elnevettük egymást. Szép, lassan lementünk a lépcsőn. Én végig Martin mögött álltam. Mikor a konyha ajtóba értünk olyán látvány fogadott amire nem számítottunk. Olivér kávézgatott a pultnál. Először lesokolodtúnk,majd Martin észhez tért és odaállt Olivér elé.
-Te meg mi a f@szt keresel itt?-üvöltött rá Olivérre.
-Luszival akarok beszélni. -mondta halál nyugodtan.
-Vele aztán az életbe nem fogsz beszélni te féreg! Különben is hogy a tökömbe jöttél ide be?-ordította Martin,majd ökölbe szorította a kezét.
- Tudod vannak módszereim.-mondta egy kaján mosollyal az árcán.

REMÉLEM TETSZIK!!!!♥️♥️♥️HA IGEN AKKOR DOBJ EGY CSILLAGOT ÉS JELEZD KOMMENTBE!!!♥️♥️♥️

𝔊𝔶𝔢𝔯𝔪𝔢𝔨𝔨𝔬𝔯𝔦 𝔟𝔞𝔯𝔞́𝔱𝔬𝔨☀️Onde histórias criam vida. Descubra agora